5 idei despre cum poți crește vizibilitatea brandului tău în mediul online
post image 1
Data publicare : 10-08-2022

5 idei despre cum poți crește vizibilitatea brandului tău în mediul online

O oportunitate pe care afacerea ta nu ar trebui să o rateze este prezența în mediul online. Crearea și dezvoltarea unui brand în domeniul digital este indispensabilă, ținând cont de trendul actual.

Tehnologia și digitalizarea joacă un rol important pentru noi, ne ajută să ne creștem productivitatea zilnică și în multe domenii, ne ajută să usuram muncă – work smarter, not harder 😉

Cu siguranță, pandemia a avut un cuvânt de spus pentru importanța vizibilității a unei afaceri în mediu online, datorită faptului că milioane de oameni și-au schimbat obiceiurile de cumpărare,luând în considerare faptul că shoppingul online era o necesitate, nu o opțiune.

Ia în considerare următoarele cifre : 97% dintre consumatori caută informații despre o companie în online, iar 70% vizitează un magazin după ce au aflat de existența acestuia prin intermediul internetului.

Cum să crești vizibilitatea brandului tău în online?

Fă-ți afacerea cunoscută! Dacă ești nou în acest domeniu, îți recomandăm să începi pas cu pas. Prima etapă cu siguranță este aceea de creare site pentru business. Mai multe detalii găsești pe website-ul nostru, în secțiunea “Servicii Creare Site Prezentare”.

Nu neglija puterea și beneficiile pe care le poți obține cu ajutorul unui astfel de serviciu. Mai multe detalii despre acest aspect, am discutat în articolul – Website-ul de prezentare, noua carte de vizită.

Următorul pas în strategia ta este investiția într-o strategie SEO de calitate. Îți recomandăm să te consulți cu un specialist în domeniu, pentru că o astfel de strategie trebuie construită până la cel mai mic detaliu, fie că vorbim de seo on page sau off page. Cu ce te ajută optimizarea SEO? Să obții poziții mai bune în motoarele de căutare, în funcție de cuvintele cheie specifice domeniului tău de activitate. Rezultate cu siguranță vor fi obținute într-un termen mai lung de timp, însă este cea mai sănătoasă modalitate de promovare în online.

Nu uită de platformele social media. Este momentul să prezinți publicului tău țintă serviciile și produsele tale. Fie că vorbim de facebook, Instagram sau Tik Tok, fiecare dintre aceste platforme pot deveni sursele tale de a găși clientele pentru businessul tău.
Îți recomandăm să fii atent la conținutul pe care îl creezi. Câteva aspecte de care ar trebui să ții cont :

  • Postările pot fi și motivaționale și amuzante
  • Testimonialele / review-urile sunt printre cele mai importante și eficiente tool-uri de care te poți folosi
  • Interacționează cu publicul

Blogul corporate. Am deschis de multe ori acest subiect pe blog, însă vrem să evidențiem importanta acestuia. Face parte din strategia SEO, acesta ajutându-te să obții rezultate pe termen lung prin creșterea interesului în fata principalului motor de căutare folosit, Google. Este un canal prin care poți transmite cu ușurință informații clienților tăi și totodată să interacționezi cu ei.

Last but not least, campaniile online plătite – Google / Facebook / Instagram /Tik Tok Ads

Investește un buget minim în astfel de campanii plătite, care te vor ajuta să aduci ideea brandului tău mai aproape de clienții potențiali. De exemplu, pe Facebook poți începe cu o campanie de Impact, selectând publicul țintă, cel căruia vrei să te adresezi. Este  important  să  selectezi vârsta acestor persoane, ba chiar interese / activități, care vor ajuta la restrângerea acestui public. Este important să te adresezi persoanelor potrivite.

Concluzie

Prezența în online a brandului tău este esențială. Asigura-te că ea există, axează-te pe strategii de dezvoltare pe termen lung și bucură-te de rezultatele obținute.