Tehnologia avansează zilnic, iar noi, oamenii, odată cu ea. Același lucru se întâmpla și cu business-urile. Ultimii ani au definit un nou traseu pentru zona de afaceri, iar un lucru este cert: totul merge spre digitalizare.
Fie că discutăm despre antreprenori sau corporații, putem afirma cu încredere că în ochii consumatorilor, noua carte de vizită a devenit site-ul afacerii. Tendința fiecărui om este de a verifica mai întâi în mediul online site-ul și review-urile înainte de a apela la un serviciu, indiferent dacă este vorba despre o comandă de mâncare sau de planificarea unei vacanțe.
De ce este important website-ul?
Fiecare firmă are un sediu, un loc numit “acasă” pentru business. Website-ul reprezintă casa virtuală a afacerii tale.
Un site de prezentare îți oferă vizibilitate online, astfel având posibilitatea de a te adresa unui public mai larg. Totodată, reprezintă un plus de valoare în ochii unui client, fiind la un search pe Google distanță de tine. Acesta are posibilitatea de a verifica informațiile postate de tine, precum detalii referitoare la serviciile pe care le oferi, tarife și modalități de a te contacta. Un alt aspect important este partea de review. Recenziile pozitive atrag cu ușurință clienții, oferind o garanție asupra serviciilor prestate.
Ce ar trebui să conțină un site de prezentare
În principiu, un site de prezentare are 5 pagini:
- Homepage - este prima pagină a site-ului pe care vor ajunge utilizatorii.
- Servicii - aceasta va fi pagina în care afișezi serviciile pe care le oferi, împreună cu o listă de tarife sau o descriere a acestora.
- Despre noi - este important să oferi detalii despre cine se află în spatele site-ului și să descrii afacerea în câteva cuvinte.
- Blog - o serie de articole informative, utile pentru clienții tăi, vor atrage atenția. Totodată, sunt foarte ușor de distribuit pe rețelele de socializare și iți pot crește vizibilitatea în mediul online.
- Contact - aici este de preferat să existe un formular de contact prin care clientul poate lua legătura cu tine. Alte informații care se pot regăsi: numere de telefon, adrese de mail și adresa sediului.
Cum poți obține un site de prezentare?
Dacă nu ești pasionat de IT, colegii noștri din GetBranded te pot ajuta cu un site la cheie. Ce înseamnă acest lucru? Împreună cu echipa stabiliți detaliile, astfel încât website-ul să reflecte cu succes afacerea ta. Ei se vor ocupa cu grijă de noua ta casă virtuală, de la codul din spate, “fundația” casei, până la design și informațiile afișate. Totodată, vei beneficia și de integrare în Google Maps, pentru a îndruma clientul spre tine.
La final, primești un website complet funcțional, cu un aspect care să respecte cerințele tale, gata de a pune în valoare afacerea ta.
Concluzie
Prezența online a devenit o necesitate, website-ul fiind noua carte de vizită în această eră digitală. Internetul trebuie privit ca fiind o oportunitate, având foarte multe beneficii de oferit. Site-ul de prezentare este oglinda business-ului tău.
Citeste si: 6 motive pentru care compania ta ar trebui să înceapă cu un site de prezentare