1. Gândeşti la nivel de posibilităţi: „Nu ar fi grozav dacă am asocia această persoană cu cealaltă?"

2. Eşti un multiplicator, străduindu-te permanent să alături două lucruri pentru a face ceva mai mare şi mai bun decât există în prezent.

3. Principalul tău impact se produce prin înţelegerea a ceea ce s-ar putea realiza, prin entuziasmul tău în faţa asocierii oamenilor între ei sau a oamenilor cu tehnologiile, proiectele ori ideile.

4. Creezi schimbări culturale, nu pentru că vorbeşti despre „cultură", ci pentru că reuneşti oamenii pentru a face ceva - simţi că nu există o modalitate mai bună de a-i face pe oameni să aibă încredere unii în alţii decât să-i determini să lucreze împreună.

5. Aduci repede oameni noi în echipă. Pentru că eşti capabil să faci oamenii să evolueze atât de repede, consolidezi mai repede echipele şi organizaţiile.

6. Eşti un catalizator. Accelerezi reacţia dintre doi oameni, dintre două grupuri sau cea dintre o anumită persoană şi o anumită provocare.

7.
 Eşti un examinator al celorlalţi. Eşti uimit de calităţile şi talentele unice ale oamenilor şi, atunci când te întâlneşti cu cineva, îl studiezi amănunţit, punând întrebare după întrebare. Cu cât înţelegi mai multe despre anumite persoane, cu atât mai mult vei reuşi să le poziţionezi astfel încât să se asocieze cu altele - în interiorul sau în exteriorul organizaţiei.

8. Eşti şi un examinator al faptelor, tehnologiilor şi produselor. Fiecare lucru nou pe care îl înveţi este materie primă. Îl poţi utiliza pentru a face noi combinaţii de oameni, produse şi idei.

9. Eşti ingenios. Când eşti într-o situaţie ce pare fără ieşire, eşti sigur că ştii pe cine poţi suna. „Trusa" ta de oameni este mare şi devine tot mai mare.

10. Această ingeniozitate îţi conferă o aură de siguranţă şi de optimism. Ai o concepţie puternic pozitivă despre lume şi despre oameni în general. Pur şi simplu ştii că, având suficientă grijă, vei putea să cauţi în banca ta de memorie pentru a găsi pe cineva care poate să rezolve problema.

11. Cei din jur sunt atraşi de tine. Sunt atraşi de tine pentru că văd că le cauţi cele mai bune calităţi. Sunt atraşi de tine pentru că îi asociezi cu oameni care îi pot completa. Sunt atraşi de tine pentru că poţi găsi căi de a-i face utili.

12. Eşti învingător şi convingător. Oamenii au tendinţa de a face ce le ceri pentru că excelezi în zugrăvirea tabloului a „ceea ce ar putea fi".