Este o întrebare la care suntem siguri că știi răspunsul. Însă articolul acesta nu este pentru aceia care deja dețin răspunsurile, ci este pentru aceia care caută răspunsuri. Aşadar, îți vom oferi în paragrafele următoare câteva motive pentru care este important să începi să îți fidelizezi clienții.

Însă, înainte de toate, trebuie să ai în vedere faptul că fidelizarea este o ramură a marketingului, iar dacă vrei să ai succes cu aceasta, atunci las-o pe mâna specialiștilor.

Cu toate acestea, uite câteva metode prin care poți implementa fidelizarea clienților.

1. Card de fidelitate

Oferă clienților tăi un card de fidelitate prin care să aibă acces la diferite oferte. Fie că sunt reduceri, fie că sunt evenimente, fie că este vorba de orice altceva, clientul se bucură atunci când are parte de o reducere. Și totodată, cardul de fidelitate va face clientul să te aleagă direct pe tine, în loc să înceapă din nou căutările.

2. Reducerile, oricât de mici, sunt mai bune decât deloc

Nu te sfii să oferi o reducere de 5 procente clienților tăi. Sunt momente în care trebuie să ne menținem profitul, iar reducerile exagerate ar afecta asta. În schimb, 5% nu-i un procent prea mare, iar clientul ar aprecia și ar acorda mai multă atenție produselor tale.

3. Pentru fiecare produs achiziționat, oferă un bonus

Tocmai am comandat o pizza și am primit bonus o prăjitură. Dacă comandam din altă parte, prețul produsului era același, însă nu primeam nicio prăjitură. Așa că am făcut alegerea cea mai bună, având parte și de desert după ce voi termina de mâncat pizza.

Este foarte ușor să îți premiezi clienții fideli, iar fiecare client ce a comandat pentru a doua oară de la tine merită un mic bonus, indiferent că-i o prăjitură, o reducere sau orice altceva îi poți oferi.