Vă anunțăm că momentul prezent este cel mai bun moment în care puteți integra serviciul de SMS marketing în cadrul promovării companiei dumneavoastră. În toată lumea, numărul oamenilor ce dețin un telefon inteligent a depășit două treimi din numărul popuației, iar numărul persoanelor ce dețin un dispozitiv ce poate recepționa SMS se apropie de un procent total.

Foarte multe companii, și în special Branduri mari, investesc în SMS Marketing datorită răspunsului rapid din partea clientului. Într-un maxim de 3 minute fiecare SMS este citit de cel care îl primește.

Se cunoaște faptul că Coca-Cola a investit aproape 3 sferturi din bugetul de mobile marketing în SMS Marketing. Și acestea fiind spuse, haideți să vedem despre ce noțiuni este vorba și de ce ar trebui acestea înțelese.

1. Cunoașterea și înțelegerea obiectivelor companiei

De fiecare dată când vrem să abordăm un nou segment de promovare online, avem tendința de a face acest lucru pe cont propriu. Dacă ați ajuns în momentul în care vedeți SMS Marketing ca ceva necesar pentru compania dumneavoastră, atunci ar trebui să apelați la niște specialiști pentru a avea rezultatele pe care vi le doriți.

Obiectivele S.M.A.R.T. ale companiei vor ajuta specialiștii în cadrul campaniilor de SMS Marketing, o astfel de campanie putând să schimbe foarte mult ariile din interiorul companiei, tocmai din acest motiv fiind nevoie de specialiști.

Agenția de Publicitate GetBranded.ro vă pune la dispoziție specialiștii necesari pentru conceperea și implementarea campaniilor de SMS Marketing, astfel încât obiectivele S.M.A.R.T. ale companiei dumneavoastră să fie atinse.

2. Teambuilding Interior

Gândiți-vă la coeziunea echipelor de vânzări de succes. O astfel de coeziune trebuie să existe și într-un viitor teambuilding interior necesar.

Un astfel de serviciu de SMS Marketing necesită o echipă care să fie formată din 1-2 oameni ai fiecărui departament al companiei, o astfel de echipă ajutând specialiștii să își poată desfășura activitatea într-un mod profesionist.

3. Claritatea din spatele mesajelor Call-To-Action

Spre exemplu, Pepsi a avut campanii foarte bune de SMS Marketing din care putem învăța foarte multe lucruri. Iar mesajele din cadrul campaniei erau atât de clare încât îți dădeau de înțeles ce ai de făcut.

De astfel de mesaje, clare și directe, are nevoie orice companie de succes, mesaje ce vor asigura o eficiență sporită a campaniei.

4. Stimuli către Clienți

Trebuie să admitem faptul că telefonul este cel mai important dispozitiv pe care îl deținem. Și din moment ce o persoană și-a dat acordul pentru a-i putea trimite un mesaj, atunci probabil că acea persoană este un client foarte loial.

Abordarea unei companii de SMS Marketing necesită câteva lucruri importante, acestea fiind următoarele:

4.1 Personalizarea mesajului – „Veți primi un mail de la noi în momentul în care telefonul pe care îl doriți va ajunge pe stoc”
4.2 Memento-uri – „Comanda dumneavoastră va fi livrată în curs de 24 de ore
4.3 Interacționare – „Dorim să știm cum îți putem fi de folos”
4.4 Acces – „Îți oferim acces la reducerea de 40% de săptămâna viitoare pentru că ne ești un client fidel”
4.5 Privilegii – „Poți să fii în primul rând la concertul Maroon 5 de săptămâna viitoare pentru că ești un client VIP”

5. Permisiunea este necesară

Și în cadrul campaniilor de SMS Marketing este nevoie de permisiunea din partea clientului. Iar această permisiune de a trimite SMS poate fi acceptată din partea celorlalți prin intermediul a două metode simple:

5.1 Fie procedăm precum Pepsi și facem o campanie în genul acela;
5.2 Fie rugăm clientul să introducă numărul pe un website.

În cazul ambelor exemple, se va crea un acord pentru eventuale SMS-uri ce vor fi trimise către respectivele persoane, prin acceptarea termenilor și condițiilor.

6. Perseverență

O greșeală ce apare foarte des în campaniile de SMS Marketing are foarte mare legătură cu perseverența și lipsa acesteia.

Ca în orice altă ramură a domeniului marketing, și în cadrul SMS-urilor trebuie să fim perseverenți. Dacă nu trimitem regulat mesaje clienților, atunci eficiența unei campanii de SMS Marketing va dispărea. Niciun client nu va putea să fie concentrat asupra brand-ului dumneavoastră în cazul în care comunicați cu el o dată la câteva luni.

Toate aceste informații pe care vi le-am prezentat mai sus sunt esențiale în conceperea unei campanii de SMS Marketing, iar GetBranded.ro vă poate ajuta să le înțelegeți mai bine.