Când vorbim de SEO, din englezescul Search Engine Optimization, ne referim atât la SEO on site, cât și la SEO off site. Pe scurt, serviciile SEO on site sunt acelea care țin de conținutul site-ului, de descrierea și titlul fiecărei pagini în parte, de cuvintele cheie și de încă câteva aspecte, toate acestea făcute cu scopul pentru a apărea cât mai sus, în rezultate, pe Google sau alte motoare de căutare.

Pe când, serviciile SEO off site reprezintă tot ceea ce se face în exteriorul website-ului, precum social media accounts, advertoriale pe alte site-uri, reclamă și publicitate în exterior, backlink-uri și așa mai departe, pentru a crește autoritatea în motoare de căutare precum Google.

Aceste amândouă servicii reprezintă esența atunci când vine vorba de promovarea în mediul online, fără de ele promovarea fiind ineficientă. Și cu cât muncim mai mult la ambele aspecte ale promovării, cu atât site-ul companiei va ajunge mai vizibil.

Iar aici intervenim noi, Agenția de Publicitate GetBranded.ro, și vă ajutăm să implementați aceste servicii website-ului dumneavoastră, într-un mod cât mai profesionist posibil.

În ceea ce privește serviciile SEO on site, acestea au câteva componente și anume:

a) Titluri META;
b) Descrieri META
c) Cuvânt cheie sau frază cheie;
d) Subtitluri;
e) Conținut.

Titlurile și Descrierile META

Atunci când accesați Google și căutați un anumit lucru, vă vor apărea anumite rezultate. Fiecare rezultat este, de fapt, un website, iar dumneavoastră vedeți afișate următoarele lucruri: titlul site-ului sau a paginii respective, o scurtă descriere despre ce se va găsi acolo și link-ul paginii.

Titlurile și descrierile respective se numesc META, în termeni de coding META însemnând „about”. Aceste titluri și descriere sunt setate din momentul în care se codează site-ul, astfel încât google să le recunoască, și cel mai important lucru, atât descrierea cât și titlul trebuie să conțină cuvântul sau fraza cheie.

Cuvânt sau frază cheie

Acesta este elementul cel mai important al serviciilor SEO on site, fără de el celelalte componente ar fi irelevante. Totul pornește de la cuvântul sau fraza cheie, iar pentru o singură pagină se asociază un singur cuvânt sau frază cheie.

De exemplu, dacă afacerea dumneavoastră produce scaune din lemn, atunci frazele cheie ar fi „scaune din lemn”, „scaune din lemn masiv”, „scaune din lemn București” și așa mai departe, atunci aceste cuvinte cheie vor fi atribuite fiecărei pagini în parte ale site-ului dumneavoastră.

Atât titlurile și descrierile META, cât și cuvântul sau fraza cheie se setează din codul site-ului, acestea trebuind să fie prezente și în conținut.

Conținutul și subtitlurile

Trecând la conținut, este clar că acesta trebuie să conțină cuvântul cheie deja stabilit, iar titlul cheie setat mai devreme trebuie să fie prezent și aici. Conținutul este esențial pentru fiecare site, acesta este un lucru clar, iar tot ce se setează mai devreme sunt pentru a oferi putere conținutului în Google.

Este ca și cum Popeye Marinarul ar mânca spanac, iar de fiecare dată când mănâncă spanac devine mai puternic. În acest caz conținutul este Popeye Marinarul, iar spanacul sunt cuvintele sau frazele cheie împreună cu titlul și descrierea META.

Iar subtitlurile au aceleași scop. Google ia în considerare foarte mult aceste subtitluri, ele reprezentând un punct de reper pentru motoarele de căutare și sunt evidențiate printr-o dimensiune mai mare a fontului, dar și prin tag-urile de codare subtitlu.

Cel mai simplu motiv pentru care ar trebui să folosiți servicii SEO on site

Posibil să vă întrebați de ce este nevoie de aceste servicii și de ce ar trebui să le implementați. Nu spunem că Google nu vă va recunoaște site-ul, însă spunem că Google le recunoaște întâi pe cele care implementează aceste servicii. Și punem pariu că aceste servicii sunt implementate de concurența dumneavoastră, lucru ce le oferă un avantaj în această lume a internetului.

Având în vedere aceste informații, sperăm că am mai clarificat puțin lucrurile, cu toate că informația a fost și tehnică.

Ne dorim ca înainte să vă ajutăm în mod direct, să vă oferim informația care să vă facă să înțelegeți importanța serviciilor pe care Agenția de Publicitate GetBranded.ro vi le pune la dispoziție, însă mai important de atât, servicii de care site-ul companiei dumneavoastră are nevoie.

Prezența și promovarea în mediul online au ajuns să fie esențiale!