Știai că peste 94% din clienți ajung să cerceteze piața din online înainte de a cumpăra ceva? Sau că 3 din 5 oameni folosesc motoarele de căutare pentru a căuta noi produse pe care să le achiziționeze?

Nu mai este nicio îndoială în faptul că cumpărătorii se duc în online pentru a cerceta și cumpăra produse și servicii.

Companiile care au website-uri și online marketing pot culege roadele prin conectarea cu acești cumpărători.

Cea mai grea parte este să începi, așadar fă-ți o strategie de joc acum și începe să adaugi formulei tale câteva noi ingrediente. Uite ce poți face:

Setează un obiectiv

Online maketingul poate aduce foarte multe beneficii afacerii tale. Alege unul, maxim două obiective pentru început. De exemplu, vrei să atragi mai mulți utilizatori pe site-ul tău, să generezi mai mult trafic către magazinul tău, sau vrei să strângi mai multe e-mailuri pentru newsletter?

Identifică grupul țintă

Fii clar în legătură cu caracteristicile privind grupul de cumpărători la care îți dorești să ajungi. De ce le pasă cel mai mult? Care sunt problemele pe care le întâmpină? Au mai achiziționat ceva de la tine? Cumpără ceva, în acest moment de la competitor? De asemenea, ai putea să iei în calcul sexul lor, pasiunile, locația și alte detalii specifice. Toate acestea te vor ajuta să determini cea mai bună modalitate prin care să te adresezi lor.

Învață mai multe despre clienții actuali

Dacă ai un website, adresează o întrebare clienților actuali în legătură cu metoda în care au găsit website-ul. Sau întreabă-i de ce cumpără online. Aceste statistici te vor ajuta și îți vor diminua eforturile.

Verifică competiția

Doar pentru că un competitor o face, asta nu înseamnă că și funcționează, însă poate funcționa. A verifica ce face competiția te poate ajuta să îți creezi o abordare unică.

Setează o strategie

A-ți oferi timpul să treci prin întregul plan și să-l gândești cap-coadă te poate ajuta să ai parte de rezultate mult mai bune. Alege una sau două strategii ce pot fi încadrate în bugetul tău, ce au noimă pentru audiența ta și pe care le poți duce la bun sfârșit într-un mod eficient.

Urmărește rezultatele

Online marketingul face ca performanța să fie mult mai ușor de măsurat – acesta fiind un avantaj pentru a monitoriza și a răspunde mult mai profund problemelor tale de marketing. Mărește investițiile în programe care funcționează bine și revizuiește componentele programelor care nu funcționează așa cum îți dorești.

Știai că:

1. Investiția făcută în mediul online este mult mai mică decât cea în mediul online, pentru rezultate asemănătoare?
2. O campanie nouă poate avea efecte imediate – adică ai tăi clienți o vor observa imediat și vor reacționa în consecință?
3. Schimbările și actualizările pot fi făcute instant, de obicei cu costuri minime?
4. Uneltele de măsurare îți vor indica foarte rapid ce funcționează și ce nu?

Veștile bune pentru afacerea ta sunt că marketing-ul online nu trebuie să fie complicat, risipitor de timp sau costisitor. Ține minte toate aceste indicii când treci la pasul următor.


S-ar putea sa te intereseze si articolul: Componentele Promovarii Online si Importanta Fiecaruia