Content Writing vs Copywriting

Bătălia dintre Content Writing și Copywriting

„Cuvintele au reprezentat dintotdeauna putere.”

Acestui citat i-am adăuga o mențiune și anume: Cuvintele spuse într-un mod inteligent, în contextul potrivit, au reprezentat dintotdeauna putere. Și este adevărat! Pentru că de fiecare dată când folosim cuvinte, transmitem mai mult decât un mesaj – transmitem o emoție!

Content Writing vs. Copywriting

Content Writingul este diferit de Copywriting, cel dintâi transmițând mesajul într-un mod simplu, uneori personal, alteori cu deficit de informații. În schimb, Copywritingul are grijă ca mesajul nu doar să ajungă la tine, ci să te facă să acționezi.

Între Content Writing și Copywriting sunt prezente diferențe ce pot fi observate la livrarea unui mesaj și încep de la detalii vizibile precum formatarea textului, până la detalii de finețe precum cuvintele folosite și scopul în care acele cuvinte sunt folosite.

Content Writing putem găsi pe bloguri, pe site-uri de știri, de obicei fiind găsite cu o notă personală și cu o cursivitate în scriere care să nu îți atragă foarte mult atenția asupra unor informații speicifce, care să nu te facă să acționezi într-o direcție anume.

Compania ta poate ajunge să se dezvolte foarte rapid dacă alegi Crearea unui Site Web. Investește acum în ceea ce contează!

Servicii Oferite

Ai de ales dintr-o gamă largă de servicii, care să-ți ajute businessul să se dezvolte. Îți oferim rezultate impecabile prin intermediul serviciilor pe care ți le punem la dispoziție. Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi, sa discutam si sa intelegem business-ul tau, iar de acolo preluăm noi.

Copywriting vs. Content Writing

Copywritingul, spre deosebire de Content Writing, oferă următoarele:

Opțiunea de alegere clientului, într-un mod inteligent, astfel încât să poată procesa informația.

Avantajele specifice ale fiecărei opțiuni disponibile în parte, cu accent pe cea cu prioritate.

Claritate și simplitate în mesaj, cu noțiuni pragmatice specifice, benefice in primul rând clientului.

Oportunitatea de a pune în practică sau de a acționa, cu o finalitate dorită de client.

Emoția care să conecteze consumatorul la beneficiu, făcându-l să profite de acel beneficiu.

Înțelegerea produsului la un nivel mai profund, astfel încât să se poată empatiza cu acesta.


Concluzii

Transmiterea emoției a ajuns să fie vitală atunci când dorim să convingem sau să oferim credibilitate. Fără emoție nu poți ajunge la consumator, iar consumatorul va alege să nu cumpere produsele tale. Uneori Copywritingul va avea nevoie de content writing, însă de ce am alege prioritar Copywritingul? Copywritingul reușește întotdeauna să vândă, și cu este făcut mai eficient, cu atât reușește să vândă mai bine.

Pentru a putea descifra mesajele de mai sus, îți vom oferi un ghidaj. Acolo unde am vorbit despre Content Writing, am folosit ca metodă de scris „content writingul”, iar acolo unde am vorbit despre Copywriting, ghiciți care a fost metoda.

Tot ce s-a întâmplat a fost să construim în jurul cuvântului „emoție”.

A fost o introducere în care am pus în evidență valorea cuvântului „emoție”. Mai apoi, a urmat textul despre Content Writing, în care totul a fost neutru, cursiv, fără nimic special. Iar în final, a fost menționat și evidențiat că fără emoție, produsul tău nu va fi cumpărat. Imediat după ți-au fost prezentate câteva avantaje ale Copywritingului împreună cu motivul pentru care ar trebui ales.

Îți amintești când ți-am spus că uneori Copywritingul are nevoie de Content Writing? Ei bine, tot acest text este scris folosind metoda „copywriting”, bucata de text în care am povestit puțin despre Content Writing făcând parte din întreaga imagine de ansamblu.

Solicită Ofertă Personalizată

În cazul în care ai o nevoie specifică ce necesită rezolvare, sau pur și simplu ai nevoie de un sfat sau dorești să ne adresezi o întrebare, echipa noastră îți stă la dispoziție. Indiferent care ar fi nevoia ta, noi îți oferim specialistul care să te ajute s-o rezolvi și să te ghideze pe mai departe, în mai puțin 24 de ore de la completarea formularului alăturat. De asemenea, ne poți contacta folosind și datele mai jos afișate.

Alege metoda de contact preferată:



Bucharest Office


Telefon Fix:
(+40) 317 801 985
Telefon Mobil:
(+40) 786 526 675
Fax:
(+40) 318 174 647
E-mail:
Program de Lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 21:00
Sambata: 10:00 - 14:00
Duminica: Inchis

Pitesti Office


Telefon Mobil:
(+40) 786 526 674
Fax:
(+40) 348 815 788
E-mail:
Program de Lucru:
Luni - Vineri: 09:00 - 21:00
Sambata: 10:00 - 14:00
Duminica: Inchis

S-ar putea să te intereseze și următoarele servicii de Creare Site oferite de GetBranded.ro™



Creare Site Prezentare

Site-urile de prezentare sunt extraordinare pentru momentul în care doar ce ți-ai deschis o afacere și dorești ca aceasta să fie vizibilă pe internet. Și din momentul în care poate fi accesată de pe internet, înseamnă că produsele / serviciile tale sunt disponibile oricărui potențial consumator.

Creare Magazin Online

Din momentul în care te-ai hotărât ce vrei să vinzi şi ştii concret care sunt produsele pe care le oferi pe piaţă, acela este momentul în care vei avea nevoie de un magazin online. Este mult mai puţin costisitor decât a avea un magazin în centrul oraşului sau în altă locaţie care necesită folosirea un spaţiu fizic.

Creare Blog

Blogul este modalitatea prin care poți ajunge foarte ușor la oameni. Dacă îți dorești să strângi în jurul tău o comunitate de oameni, atunci blogul îți va oferi această oportunitate într-un mod simplu, fără un efort prea mare. Fii tu și vei ajunge să fii apreciat pentru ceeace ești.