Unul din lucrurile pe care toată lumea ar trebui să le cunoască sunt beneficiile pe care E-mail Marketing le oferă și totodată de ce acestea sunt mult mai eficiente decât metodele tradiţionale de marketing.

Pentru a înlătura nelămuririle în ceea ce privește acest subiect vă prezentăm 10 beneficii exacte pe care dumneavoastră le puteți extrage din E-mail Marketing și le puteți oferi companiei dumneavoastră astfel încât obiectivele primare să fie atinse.

1. Mai multe resurse disponibile

Când spunem resurse, ne referim la efortul pe care dumneavoastră îl depuneți și la timpul ce se alocă activităților.

Dacă ne gândim la modalități de marketing precum scrisorile prin intermediul poștașilor sau orice altă metodă ce era validă acum 10 ani, putem spune că acestea nu mai sunt eficiente acum, cu toate că încă se mai folosesc.
În momentul prezent nu cred că mai sunt companii care să informeze o masă mare de oameni prin intermediul scrisorilor sau telefonic. Totul se realizează prin intermediul e-mail-ului, chiar și comunicarea către mese mici de oameni.

2. Comunicarea în timp real

În completarea a ceea ce spuneam mai devreme putem adăuga că dacă dorim să scriem o scrisoare și s-o expediem, atunci în mod sigur va dura cel puțin câteva zile până când aceasta va ajunge la destinatar. În schimb, prin intermediul e-mail-ului, informația ajunge imediat ( în timp real ) și tot ce ai nevoie pentru a putea face acest lucru este accesul la internet.

3. Comunicarea într-un stil personal

Interacțiunea cu clienții companiei este foarte importantă, iar adresarea personală a mesajelor este vitală. E-mail Marketing ne ajută să transmitem o informație către sute de mii de clienți, într-un stil cât mai personal și fără prea multe bătăi de cap.

Avem parte de acest avantaj datorită evoluției tehnologiei, ce ne pune la dispoziție posibilitatea de a adăuga parametri personali precum Nume, Prenume, Vârstă, Preferințe și alți parametrii care sunt într-o bază de date.

4. Crearea unor categorii de clienți

Avem clienți care cumpără mere și totodată avem clienți care cumpără pere. Cele două tipuri de clienți fac parte din categoria „fructe”, însă dacă în ziua de mâine vom avea doar pere, clienților din categoria „pere” li se va trimite un mail cu o ofertă la kg de pere, iar celor din categoria „mere” li se va trimite un mail prin care să fie atrași să cumpere perele.

Serviciul de E-mail Marketing vă pune la dispoziție posibilitatea segmenta clienții în funcție de alegerile și preferințelor acestora, ca mai apoi vânzarea dumneavoastră să fie una specifică, targetată către audiența care va cumpăra cel mai mult.

5. Prezență, perseverență și constanță

Clienții dumneavoastră vor să fiți alături de ei, iar pentru simplul fapt că procesul creării unui e-mail nu necesită mult timp, acest lucru vă oferă posibilitatea de a comunica chiar și de 2-3 ori pe zi cu clienții dumneavoastră. Cu toate acestea, nu este recomandat absolut deloc, pentru că veți deveni insistent iar e-mail-urile dumneavoastră vor fi considerate ca spam. Recomandat este să trimiteți nu mai mult de 2-3 e-mail-uri pe săptămână.

6. Posibilitatea de testare fără plus de efort

Puteți ajunge să testați foarte ușor care sunt mesajele care prind cel mai bine la clienții dumneavoastră, tot ce aveți nevoie fiind o strategie. Concepeți câteva e-mail-uri cu conținut diferit ( culori, texte și formatări diferite ) și trimiteţi-le pe rând, în zile diferite, la ore diferite. Iar după ce ați dus la bun sfârșit, puteți observa felul în care clienții dumneavoastră au reacționat și interacționat în funcție de culori, text și formatarea din e-mail-ul respectiv.

7. Informația poate ajunge cât mai departe

Nu există limitări și nici bariere. Informația pe care o transmitem prin intermediul unui e-mail poate ajunge oricât de departe, în doar câteva secunde. E-mail Marketing-ul a luat amploare în România după anii 2000, ajungând să învingă foarte ușor celelalte metode de comunicare.

8. Costuri mici, extraordinar de mici

A suna pe cineva sau a trimite o scrisoare cuiva implică un cost. Dacă ar fi să comparăm acest lucru cu necesarul trimiterii unui e-mail, atunci costul vine doar din partea furnizorului de internet. Dacă există acces la internet, atunci oricine poate trimite un e-mail sau chiar și mai multe.

Costurile în E-mail Marketing ajung să fie vizibile atunci când se apelează la specialiști, o campanie de E-mail Marketing fiind în funcție de audiență și de produsul care dorește să fie vândut.

Iar aici puteți apela la Agenția de Publicitate GetBranded.ro, punându-vă la dispoziție specialiști care să se asigure că obiectivele dumneavoastră sunt atinse prin intermediul campaniilor de E-mail Marketing.

9. Îmbunătățire vânzărilor

Nu doar maximizarea acestora, ci chiar și îmbunătățirea produselor în funcție de feedback-ul primit de la clienții dumneavoastră, primit aproape instant, prin intermediul serviciului de E-mail Marketing.

10. Păstrarea Planetei cât mai intactă

Dacă alegem să apelăm la comunicarea prin intermediul e-mail-urilor, ci nu a scrisorilor, alegem să salvăm copacii și să păstrăm Planeta cât mai mult în viață.