Optimizarea SEO a magazinului tău online sau chiar și a website-ului tău de prezentare este foarte importantă, aceasta se poate dovedi odată cu trecerea timpului a fi arma ta principala într-o piață concurențială. Este evident că apar din ce în ce mai multe site-uri, magazine online și concurența devine din ce în ce mai acerbă.
Suntem convinși că îți dorești că magazinul tău online să apară cât mai sus în motoarele de căutare, pentru a obține evident mai mult trafic organic și implicit mai multe conversii.
Știai că rezultatele organice din cel mai cunoscut motor de căutare – Google, generează cu 300% mai mult trafic decât platformele de social media? Așadar, dacă obțîi conversii din campaniile plătite din social media, îți recomandăm să iei considerare acest tool foarte eficient și care te poate ajuta să îți reduci semnificativ costurile de promovare.
In mod cert obiectivul magazinului tău este acela de a vinde, de aceea este foarte important ca pagina web să fie accesată de publicul țintă, căruia produsul tău i se adresează. Pentru a obține acest lucru, este necesar să acorzi importantă cuvenită optimizării SEO, care în prima instanța va presupune optimizarea titlurilor, subtitlurilor, conținutului / descrierii, meta-descrieri, link-uri etc.
Iată care sunt cei mai importanți pași pentru optimizarea SEO a unui magazine online.
1. Optimizare titluri
Este necesar să fii atent în crearea titlurilor, astfel încât acestea să atragă atenția utilizatorilor, să corespundă cu intenția acestora.
Evident, va fi nevoie să folosești cuvinte cheie pentru business-ul tău și a produselor pe care le comercializezi.
2. Descrierea produselor & meta-descriere
Descrierea produselor în primul rând, trebuie să satisfacă nevoia utilizatorului de a obține toate informațiile relevante despre produs : cum poate fi utilizat, din ce este realizat, beneficia, dimensiuni etc. Va trebui să insistăm în continuare pe utilizarea cuvintelor cheie, atât în descrierea produsului care se va regăși în front, dar și în meta-descriere – acea descriere scurtă, care poate influență decizia userului de a accesa sau nu pagină ta. O meta-descriere va trebui să conțînă un cuvânt cheie sau mai multe și un call to action de genul : cumpără acum, profită, descoperă, citește etc.
3. Viteza de încărcare
Îți garantăm că nu va mai avea nimeni răbdare să aștepte să se încarce website-ul tău. Toți fugim după viteză și ne dorim că lucrurile să se întâmple cât mai repede.
Google este conștient de această nevoie, așa că o viteză de încărcare rapid ate va ajută să obții buline albe în fața motorului de căutare.
4. Atenție la link-urile interne.
Odată ce stabilești arhitectura magazinului tău (ideal este să fie cât mai simplu de utilizat și cât mai clean), îți recomandăm să acorzi atenție link-urilor interne, scopul acestora fiind să trimită utilizatori pe alte pagini din magazine și să îi mențină cât mai mult. Cu cât utilizatorii petrec mai mult timp pe site-ul tău, cu atât mai mult Google îl va considera valoros și îl va urcă în pozițîi.
5. Oferă informații despre produse în blogul magazinului tău
Înainte de a te hotărî dacă merită să creezi un blog sau nu pentru magazinul tău online, ia în considerare următoarele cifre oferite de Social Media Today :
- 45% dintre marketeri apreciază că blogging-ul este principalal lor strategie
- 70% dintre utilizatori preferă să afle mai multe despre un produs sau despre un brand dintr-un articol, decât dintr-o reclamă
- 68% dintre utilizatori consideră un brand a fi mai de încredere după ce i-au citit conținutul.
Este una dintre cele mai facile și eficiente tool-uri care te poate ajută să îți îmbunătățești poziția în Google. Cum ar trebui să arate un articol de blog? Găsești info în următorul articol : Ce nu ar trebui să lipsească dintr-un articol de blog?
În toți pașii pe care îi urmezi în dezvoltarea magazinului tău și optimizarea SEO să ai în vedere că tot ceea ce faci să fie unic, descriere produselor, articolele de blog s.a.m.d. Degeaba ai un volum considerabil de produse în magazine, dacă toate sunt copii. Google nu le va indexa corespunzător.
Concluzie
Acestea sunt doar câteva sfaturi de care poți ține cont pentru îmbunătățirea traficului organic în magazinul tău. O strategie de optimizare SEO este mult mai complexă, de aceea îți recomandăm să începi apelând la profesioniști. Suntem bucuroși să îți spunem că în echipa noastră vei găsi colegi experimentați.
Contactează-ne pentru o oferta de optimizare SEO a magazinului tău online.