Am stabilit în articolele precedente care este importanta unui blog pentru succesul online al business-ului tău. Astăzi vrem să subliniem elementele esențiale ale unui articol de blog de succes, astfel încât acesta să genereze trafic pe site, să atragă potențiala clientelă și să fie distribuit și apreciat de cititori.
În primul rând, articolul va trebui să conțină informații importante și relevante pentru cititorii tăi. Scopul unui astfel de articol este să adauge un plus de valoare în fața clienților tăi, iar acest lucru îl poți obține fie prin faptul că oferi detalii suplimentare despre serviciile, produsele tale, fie că răspunzi întrebărilor primite de la clienți pentru acestea sau că prezinți un review despre un client care deja ți-a utilizat produsul. Un astfel de review sub forma unui video ar putea prinde destul de bine la public!
Pe lângă acestea, rolul articolelor este să te ajute să obții o poziție mai bună în motoarele de căutare, respectiv în Google.
Îți recomandăm pentru început să mergi pe propoziții scurte și concise, pe care le poți alterna cu propoziții mai lungi, dacă este necesar să expui mai multă informație.
Nu uită să îți stabilești un titlu care să prindă la publicul tău țintă, trebuie să fie cât mai catchy. Foarte mulți vizitatori ajung să citească un articol datorită titlului, fie că a reușit să îi atragă atenție, fie că a livrat mesajul articolului sau a stârnit curiozitatea.
În acest caz va trebui să ții cont de cuvintele cheie specifice afacerii tale și să le foloseșți cât de mult posibil în articol. Pentru asta folosește tool-ul pus la dispoziție de Google, Keyword Planner, care te ajută să îți extragi o lista de cuvinte cheie, relevante pentru business-ul tău.
Rolul subtitlurilor poate fi mai mare decât crezi inițial. Cititorilor le este mai ușor să găsească paragraful care îi interesează cel mai mult. Folosindu-te de subtitluri, informația este mai ușor de găsit, vizualizat și de citit. Plus că per ansamblu, articolul va fi mult mai atractiv.
Pe lângă această utilitate, subtitlurile te ajută în indexarea mai rapidă a articolului în Google.
Folosește-te de imagini.
Fără doar și poate, oamenii sunt mai receptivi la a citi un conținut cât timp acesta conține imagini și videoclipuri expresive. Este foarte ușor să stârneșți o emoție sau un interes, prin fotografia potrivită.
În momentul în care încarci imaginile în articol, recomandarea ar fi că acestea să fie compresate, iar atributul “alt” nu trebuie neglijat.
Nu uita de paragraful de încheiere în care sintetizezi întreagă informație expusă în articol. Este că și cum faci un rezumat, long story short, pentru cititorul tău care poate rămâne confuz în fața a mai multor detalii.
Sperăm că ți-am fost de ajutor cu aceste mici sfaturi.
Dacă vrei să lași pe mâna profesioniștilor blogul, echipa noastră îți stă la dispoziție cu servicii de optimizare SEO, atât on-page cât și off-page. Check out our page – Servicii de optimizare SEO, GetBranded.