Servicii Profesionale de Creare Site | GetBranded.ro
post image 1
Data publicare : 02-08-2022

Ce este un hastag și cum ar trebui să îl folosești?

Suntem convinși că ai observat în postările de pe rețelele de social media acest hashtag, respectiv # urmat de un cuvânt sau de mai multe, însă ești conștient de puterea acestui tool?

Hashtag-ul a apărut pentru prima data în 2007, pe platforma Twitter, care a introdus acest hashtag pentru a indexa mai ușor cuvintele și pentru a facilita căutarea. Astfel toate postările care conțineau un hashtag erau toate strânse în același loc. Rolul acestuia nu s-a schimbat în ziua de astăzi.

Un hashtag care este folosit mai mult sau care există de mai mult timp, devine foarte ușor un trend. Acesta folosit pentru a eticheta un anumit subiect de interes și pentru a transforma un cuvânt sau un grup de cuvinte în link-uri și cuvinte cheie. Mai clar de atât, un hashtag este utilizat pentru a facilita o interacțiune intre mai multe utilizatori care au în comun un anumit subiect.

Cum poți folosi un hashtag?

Este important să găsești cuvintele cheie, respectiv hashtag-urile potrivite pentru afacerea ta și pentru publicul tintă, căruia te adresezi. Iată ce trebuie să ai în vedere :

  • Nu folosi mai multe de 3 cuvinte în cadrul unui hashtag. Dimensiunea la care ar trebui să te încadrezi este de 140 de caractere.
  • Nu utiliza semne de punctuație, spatiu sau simboluri.
  • Pe Facebook, Linkedin este recomandat să folosești 1 – 2 hashtag-uri într-o postare, în timp ce pe Instagram poți merge până la 9 - 15 hashtag-uri. De ce aceste diferențe? Comportamentul utilizatorilor este diferit, în funcție de platforma. Pe Instagram de exemplu, poți adăuga hashtag-uri chiar pe și pe stories, astfel ai posibilitatea să iți încadrezi un soty într-o anumită tematica.
  • Atenție la contextul în care folosești hashtag-ul. Poate fi cuvântul potrivit, însă să nu se potrivească “peisajului”

Cum să găsești hashtag-urile potrivite afacerii tale?

Iți recomandăm să folosești platforme, tool-uri de research, care iți găsesc cele mai bune hashtag-uri în funcție de popularitate :

  • Hashtagify
  • RiteTag
  • Keyhole.co
  • Websta
  • Tagboard

Cu ce te ajuta un hashtag?

  • Te ajută să pui bazele notorietății brandului tău
  • Te ajută să formezi noi relații de business
  • Te adresezi unui public tintă
  • Ajută la promovarea unui campanii
  • Crești în mod organic numărul de interacțiuni

În Instagram ai opțiunea de “Search Bar”care te va ajuta să identifici o serie de sugestii de hashtag-uri similare.

Cum iți dai seama cât de popular este un hashtag?

Imediat sub el vei vedea numărul de postări la care a fost folosit. Iți recomandam să folosești acest tool în postările tale de pe social media, vă fi mult mai ușor că postarea ta să ajungă în mod organic la publicul tintă, deja interesat despre ceea ce tu vorbești.

Dacă ai nevoie de mai multe sfaturi în ceea ce privește creșterea organică pe rețelele de social media sau a website-ului tău, haide să ne cunoaștem și să dezbatem mai multe! Datele noastre de contact le găsești aici.

Citește și : Două metode puternice pentru magia din social media