Nu contează în ce stadiu te afli, vei dori să începi sau să continuui să crești audiența social media a afacerii tale. Cu cât poți ajunge la mai multe persoane (atât organic cât și prin reclamă plătită), cu atât mai bine îti poți lansa produsele și crește vânzarile.

1. Crearea de Profiluri și Pagini Sociale Puternice

Punctul de plecare pentru creșterea unui public mai larg pe orice rețea socială și primul pas în social media marketing este crearea unor profile și pagini puternice pentru conturile voastre sociale. Acest lucru necesită inclusiv fotografii pentru brand și fotografii de profil. Pe Twitter, totul este simplu: un bio de 160 de caractere, link-ul site-ulului și locația afacerii. Facebook vrea o descriere scurtă, link-ul site-ului, adresa și telefonul. Pe scurt, completați cât mai multe câmpuri pentru profilurile și paginile voastre sociale.

2. Partajarea Conținutului de Calitate

Chiar înainte de buna funcționare a afacerii, începe construirea publicului pe cele mai multe rețele de partajare a conținutului - publicul țintă se va bucura să citească informație de calitate. De exemplu, dacă ai un startup pentru un instrument de marketing pe Facebook, începe partajarea conținutului despre Facebook. Asta ar putea însemna un conținut pe blog, podcast-uri, înregistrari video, prezentări, infografice, etc, create de ține sau de alții.

3. Adăugați Link-uri către Conturile voastre Sociale la Semnăturile de E-mail

Asigura-te că toată lumea care comunica cu tine prin email știe despre afacerea ta, prin adăugarea de link-uri către conturile dvs. sociale de top în semnătură dvs. de e-mail. Puteți face acest lucru folosind mici pictogramele de rețea socială sau link-uri text standard.

4. Urmărește audiență țintă de pe Twitter și comunică cu ea

Twitter îti permite să urmărești pâna la 5.000 de persoane. Poți urmări mai mult după ce oamenii încep să te urmeze. Atunci când dai follow publicului țintă pe Twitter, ei primesc o notificare cu acțiunea ta. Folosește căutarea Twitter pentru a găsi oameni care se potrivesc cu publicul țintă. Atunci când vedeți un tweet de la cineva căruia îi poți răspunde, atunci nu ezită să faci asta.

5. Utilizati Pagina de Facebook pentru a da "like" altor pagini

Daca faceti clic pe sageata verticala, de lânga fotografia din partea din dreapta sus a tabloului de bord pe Facebook, aveti optiunea de a folosi Facebook ca pagina ce urmeaza sa o selectati din lista. Acest lucru va va permite sa dati "like" alte pagini Facebook, ca pagina, si sa comentati.

6. Participarea în Grupuri LinkedIn

Grupurile LinkedIn sunt ideale pentru conectarea cu alți membri activi LinkedIn. Să participi la discuții și să oferi răspunsuri valoroase pentru a obține oameni care să vrea să se conecteze cu ține. De asemenea, LinkedIn permite membrilor să posteze articole, iar unii dintre acești membri au mii de followeri. Implică-te și în această zona.

Ai nevoie de mai multe sfaturi? Poti apela cu incredere la echipa GetBranded, care iti vine in intampinare cu o serie de solutii de marketing digital.