Vestea bună e că toată lumea se așteaptă că antreprenorii să facă greșeli, din moment ce aceștia explorează un teritoriu mai puțin cunoscut. De fapt, investitorii recunosc că antreprenorii reușesc să învețe, de obicei, mai mult din greșeli decât din succes, astfel încât un eșec de început poate îmbunătăți cotele lor de finanțare data viitoare în jurul valorii. Cu toate acestea, investitorii se așteaptă să știți capcanele comune - și să nu le repetați.

1. Să presupui că știi deja ce nevoi au clienții tăi și ce își doresc

Doar pentru tu iubești noul tău produs, nu înseamna că și cliențîi tăi îl vor iubi. Cel puțin, poate nu din primul moment în care îl faci cunoscut. Înainte de a cheltui bani, asigurați-va că produsul interacționează direct cu potențialii clienți, experți din industrie și investitori. Fii pregătit să pivotezi cel puțin o dată înainte de a face ceea ce trebuie, chiar și cu această intrare.

2. Să crezi cu tărie că nu ai competitori reali

De obicei, nici un concurent nu înseamna piață - sau înseamna că nu i-ai căutat. În cazul în care piața este nouă și concurența este minimă, atunci timpul și costurile de educarea potențialilor clienți este mai mare, probabil timpul de supraviețuire și bugetul vor fi maximizate. Inovarea în față câtorva concurenți este mult mai puțin riscantă.

3. Să încerci să rezolvi toate problemele din lume, cu o primă soluție

Un start-up are nevoie să se concentreze pentru a face treaba bună sau riscă alternativa de rezolvare a multor probleme prost. Este tentant să spunem tuturor despre toate viitoarele utilizări potențiale ale noii tehnologii și riscul de a le confunda.

4. Să faci previziuni care cresc veniturile dar sfidează principiile companiei

Fiecare afacere are nevoie de timp pentru a scala și intra pe o piață ca urmare a creșterii organizaționale, angajarea, instruirea, construirea de brand și adoptarea de către client. Previziunile care depășesc 10 la sută dintr-o oportunitate mare în primii cinci ani, rar se întâmpla și probabil că și investitorii vor fi dezamăgiți.

5. Să renunți la înregistrarea oricărei proprietăți intelectuale

Unii antreprenori cred că a fi în primul rând pe piață îi va ține în față competitorilor. Aceștia uită faptul că de obicei companiile mari, cu mai multe resurse, se trezesc atunci când văd că cineva ia amploare și poate cu ușurință să depășească eforturile tale. Ai nevoie de brevete și mărci comerciale pentru a supraviețui.

6. Să te bazezi în special pe prieteni și familie

Fiecare start-up este o nouă provocare și are nevoie de dedicare reală, experiență și aptitudinile specifice pentru a supraviețui. Prietenii și familia ți-ar putea spune ce vrei să auzi mai degrabă decât ceea ce trebuie să auzi. Relațiile și prieteniile au rupt multe afaceri – încearca să fii mai atent.