Dacă ești ca marea majoritate a antreprenorilor, prezența online nu reflectă reputația greu câstigat, pe care o construiești în viață reală. Ar putea aparea chiar o diferența dramatică între amprenta digitală a afacerii tale și propria amprenta.

"Nu pot să-mi fac griji pentru toate acestea", spui tu. "Am o afacere de care să mă îngrijesc."

Dar clienții nu sunt în mod exclusiv interesați de afacerea ta. Ei vor să știe despre oamenii care o conduc. Atunci când clienții potențiali te caută în online, le câștigi încrederea rapid sau se frustrează? Brandul tău online îți ajută afacerea sau nu?

Brandingul personal nu trebuie să fie un loc de muncă cu normă întreaga. Aici sunt 7 instrumente care fac ușor de monitorizat și de îmbunătățit brandul online.

1. Alerte Google

Nu vă puteți permite să pierdeți conversații despre brand-ul vostru. E bine să știi când ai un shout-out și când să monitorizezi proactiv. Aceasta ar putea însemna diferența dintre manipularea în mod eficient o criză și cădere completă. Ideea este că trebuie să fii primul care știe când ești menționat online.

2. Canva

Canva face proiectarea digitală floare la ureche. Te gândești să construiești un header Twitter sau o succesiune de imagini de înaltă calitate? Poate chiar un infografic frumos? Cerul este limita cu Canva și nu aveți nevoie de niciun pic de aptitudini de design. Cu atât de multe template-uri minunate, puteți strategiza elemente vizuale și culori, fără să va îngrijorați prea mult de calitatea rezultatului. După ce sunteți mulțumit cu un șablon, îl puteți utiliza din nou și din nou, pentru a oferi un conținut vizual pe care publicul poate să îl aprecieze.

Canva este gratuit, cu posibilitatea de a cumpăra unele template-uri și caracteristici. Am cheltuit câțiva dolari făcând diverse lucruri pe platformă, dar vă puteți dezvoltă un design uimitor, fără a cheltui un cent.

3. BrandYourself

Dacă sunteți în căutarea îmbunătățirii șanselor de angajare sau pentru a obține o poziție de conducere, atunci îți vei dori să arunci un ochi pe prezența ta în mediul online. Instrumentul do-it-yourself BrandYourself este cel de care vei avea nevoie. Cu instrumentul BrandYourself, puteți urmări mișcarea rezultatelor căutării în timp. Vei fi notificat atunci când lucrurile se schimbă, pentru a primi sfaturi cu privire la modul prin care poți îmbunatati propietătile on-line pentru a fi SEO-friendly, și să înveti ce să faci pentru a ajută lucrurile să crească în rezultatele căutării în timp.

4. Notificări LinkedIn și Twitter

LinkedIn și Twitter sunt rețele puternice, cu oportunități uriașe pentru a crește audiență organică și a obține mai multe vizualizări pentru conținutul tău.

Nu permite acestor oportunități să se strecoare pe lânga tine. Ia-ți câteva minute în fiecare zi, pentru a ramâne la curent cu toate notificările. În cinci minute, puteți răspunde rapid la întrebari, mulțumi oamenilor pentru partajarea conținutului și urmări clienți potențiali.

Nu uita, un website pentru business-ul tau este esential! Nu stii inca care este cea mai potrivita solutie pentru tine? Te asteptam la o discutie, si impreuna putem stabili care este cea mai potrivita varianta pentru dezvoltarea afacerii tale.