Ți-ai dori că brandul tău să fie cât mai vizibil?

Fie că brand-ul este despre ține, compania ta, sau ambele, acesta are posibilitatea să atragă atenția a milioane de oameni. În funcție de modul în care ți-ai poziționat brandul, poți avea un impact profund asupra societății.

Cu toate acestea, sunt de multe ori surprins de marea majoritate a companiilor care se concentrează pe stabilirea brandurilor lor înainte de a găși strategia. Acești oameni au pus la punct canale de social media, site-uri web, fotografii și orice altceva, dar ei nu reușesc să facă profit un dolar, în timp ce pierd mii de dolari în acest proces.

Acest comportament este sinonim că în contextul în care i-ai da cuiva să îți guste mâncarea, dar nu i-ai oferi sarea. Dacă îți dorești clienți, ai nevoie să inventezi o aromă care construiește încredere pe piață, oferind în același timp perspectivele tale ceva care să le mărească apetitul.

1. Efectul de levier Social Media

Cele mai multe platforme de social media sunt gratuite, dar cei mai mulți oameni nu reușesc să-l folosească în mod corect în scopuri de branding. Problema este că aceștia sunt prea ocupați cu consumul de informație din online, în loc să le producă ei singuri. Desigur, vrei să fii un elev harnic, dar la un moment dat vei dori să creezi propriul conținut.

2. Dezvoltarea unui Site Web puternic

Fiecare afacere legitimă are un site web, dar nu fiecare site este bun. Există mai multe părți esențiale ale site-ului tău care trebuie să fie puse la punct: generarea unei liste de abonați, informații de contact, layout-ul, copywriting, materiale vizuale, etc. În general, site-urile bune necesită atenție mai multă decât orice altceva.

3. Învata Copywriting

Pentru a ajunge la masele de oameni, îți sugerăm să îti dezvolți abilitatea secretă de copywriting. Copywritingul este o formă de scris, iar agenții de publicitate o folosesc pentru a ajunge la miliarde de consumatori în fiecare zi. Dacă nu ai timp pentru a învata abilitatea de milioane de dolari de copywriting, poți delega pe cineva care o face. Acesta este elementul care lipsește cel mai mult din compoziția unui brand.

4. Fii Memorabil

Cum vrei să-și aducă aminte lumea de ține? Dacă dorești să ai o reputație favorabilă pe piață, trebuie să îți creezi propria reputație. De asemenea, ar trebui să te asiguri că numele tău este ușor de reținut și de pronunțat. Este foarte bine să ne prețuim numele, dar dacă este dificil de scris sau pronunțat pentru client, nu va fi amintit.