Cu 2,7 miliarde de oameni pe Facebook, este destul de sigur să spun că o bună parte din publicul țintă, clienți și consumatori sunt activi pe cea mai mare platforma social-media din lume.

De asemenea, ar trebui să vină fără nici o surpriză faptul că Facebook este cea mai avansată și puternică metodă de trafic plătit.

1. Fă Cercetare

Facebook are un instrument numit "audience insights", care vă pot permite să introduceți un interes, apoi datele aduc în atenție alte interese de care publicul țintă ar putea fi, de asemenea, interesat. Prima filă în interfață (datele demografice), îți permite să analizezi sexul și vârsta „interesului” care a fost introdus.

Al doilea tab (pagină like-urilor) va lista alte interese de care publicul țintă ar putea fi interesat. De asemenea, le afisează în funcție de relevanță și de afinitate, o măsură pentru modul în care cineva, într-un singur grup de interese, este posibil să-i placă alt grup de interese, asemănător.

2. Separă Seturile de Anunțuri

Mulți oameni se vor ocupa de cercetare pas cu pas, adunând „interesele” lor și apoi integrându-le pe toate într-o singură lista pe Facebook Ads Manager, în speranța de a ajunge la un public țintă larg. Această este o greșeală gravă care te va costa mult mai mult decât dacă ai investi bani. Și, în timp ce s-ar putea obține rezultate, nu vei avea nici o idee care interes a adus cele mai bune rezultate.

Soluția: Include un singur interes pentru fiecare anunț stabilit, astfel încât să puteți observa interesele care aduc cele mai bune rezultate la cel mai mic cost.

3. Efectuați modificări într-un mod lent

Este nevoie de trei pâna la cinci zile, pentru anunțul inițial setat, pentru a ajunge la suficiente date semnificative. De fiecare dată când adaugi un anunț nou, acesta este supus revizuirii și procesul poate începe de la capăt.

4. Uită-te la date și ajustează-le în mod corespunzător

Acesta este foarte important! Sunt atât de multe lucruri care pot merge prost pentru simplul fapt că sunt ignorate datele pe care Facebook ți le furnizează. Da, Facebook îti va furniza informații importante, cum ar fi vârsta, sexul, destinația de plasare (indicând cÄtre dispozitive) și țară sau regiunea care aduce cele mai bune rezultate. Toate acestea cu câteva retușuri privind performanță, puteți vedea, de asemenea „scorul relevant” al anunțului. Această se bazează pe o scară de la 1 la 10, 1 fiind cel mai puțin relevant și 10 cel mai mult.

Cu cât este mai relevant anunțul vostru, cu atât mai puțin plătiți - și cu atât mai mult acesta devine mai vizibil și costurile sunt mai reduse.