La prima vedere, deținerea unui blog corporate poate părea o pierdere de vreme, însă acesta a devenit rapid o unealtă puternică și foarte eficientă pentru optimizarea seo a unui site. De-a lungul timpului, blogul și-a dovedit și utilitatea din punct de vedere al marketing-ului, indiferent de ce tip de business discutăm: online sau offline.

Așa cum am menționat și în articolele precedente, oamenii (potențiali clienți pentru afacerea ta) caută informații despre produse sau servicii online. Deținerea unui blog va asigura afacerii tale o poziție importantă în motorul de căutare Google. Cu cât îl creezi mai devreme, cu atât mai multe rezultate vei obține.

Ce ar trebui să conțină blogul?

Dacă vrei să atragi trafic și interes către afacerea ta, este evident că trebuie să vorbești despre ea: care sunt beneficiile pe care le pot capătă dacă achizitionez serviciul sau produsul tău, cu ce mă poți ajută, care sunt părerile celorlalți clienți ai business-ului tău etc. Îi poți oferi cititorului mai mult decât informațiile esențiale, precum inside-uri din business, cum ai început afacerea, trucuri, sfaturi, video-uri în care relaționezi cu ei etc. Este important că cititorii să te simtă că ești de partea lor și nu vrei doar să le vinzi anumite produse/servicii.

Care sunt beneficiile unui blog pentru afacerea ta?

1.  Delimitarea publicului țintă.

Oferind astfel de informații despre afacerea ta, va fi mult mai ușor să ajungi la persoanele potrivite, persoanele interesate care deja au căutat detalii despre ceea ce tu oferi.

În primul rând, articolele de pe blog vor fi ustensilele tale cu ajutorul cărora site-ul tău va fi indexat în motoarele de căutare și astfel poziția acestuia în paginile rezultatelor va fi din ce în ce mai bună. Este o metodă de promovare foarte eficientă, cu costuri reduse.

Practic vei câștiga trafic pe site, trafic ce presupune un grup de persoane direct interesate de ceea ce tu oferi. Calitatea conținutului de pe blog va fi cea care va ține “aproape” acest grup țintă, și care ușor, ușor îi poate transforma în client.

2.  Vei spori încrederea clienților tăi

Faptul că ești implicat și depui eforturi în a transmite toate informațiile și detaliile referitoare la produsele/serviciile tale va ajuta în creionarea unei persoane serioase, experimentate în domeniul său și care transmite încredere.

Un simplu articol poate lămuri și clarifica mai multe întrebări pe care un client și le poate pune înainte de a-ți achiziționa serviciul. Astfel de informații relevante poate spori încrederea potentialor tăi cumpărători.

Poți face o lista cu întrebările frecvente pe care clienții deja ți le-au adresat și ulterior să le transformi în articole pe blogul tău.

3.  Noutățile afacerii tale ajung mai rapid la public.

Nimic mai ușor și mai rentabil să îți prezinți noile produse, servicii, publicului tău decât cu ajutorul blogului. Poți crea articole pe blog în care să prezinți pe larg noutățile, cu video-uri, imagini, text, grafice etc. Încearcă să le conturezi în așa fel încât să capteze atenția și interesul cititorilor.

Dacă te-ai hotărât și îți dorești un blog pentru website-ul tău sau vrei să îl construiești de la zero, echipa noastră îți vine în ajutor cu servicii specializate : creare site, creare blog sau chiar servicii de optimizare seo.

Hai să ne cunoaștem mai bine și să începem cu o mică discuție. Sună-ne!