Conform unei zicale celebre, „Dacă nu ești prezent în mediul online, nu exişti". Acest proverb definește cel mai bine societatea modernă.

Nu uita că ne aflam în plin apogeu digital, ceea ce înseamnă că un site web de prezentare este o adevărată necesitate pentru orice tip de afacere, indiferent de domeniul de activitate. Potrivit statisticilor, la momentul actual există nu mai puțin de 1.7 milioane de site-uri web de prezentare. În fiecare secundă sunt create 2 noi site-uri web. Având în vedere aceste detalii, putem observa eficienţa mediului online atunci când vine vorba de o promovare.

Citeşte şi : 6 motive pentru care compania ta ar trebui să înceapă cu un site de prezentare

Te-ai întrebat deseori care este rolul unui site web de prezentare?

Ei bine, acesta este creat tocmai pentru a oferi utilizatorilor informații despre serviciile unei companii. Numărul de telefon, locația sau adresa de e-mail, toate acestea sunt menționate pe platforma web nou creată. Ceea ce este bine de știut este faptul că site-ul va deveni o adevărată modalitate de comunicare între clienți și brand. Sună bine, nu-i aşa?

În continuare îţi vom prezenta cele mai importante aspecte atunci când vine vorba de un site de prezentare.

1. Pagina „homepage" este cea mai importantă, având în vedere faptul că aceasta este prima afișată utilizatorilor. Designul inovator îi va face curioși pe vizitatori, iar aceștia vor dori să descopere din ce în ce mai mult conținutul de pe site.

2. Continuăm cu secțiunea de "Servicii", unde se actualizează în permanență informațiile referitoare la preţuri sau disponibilitate. Aici pot fi incluse și câteva exemple ale muncii tale anterioare, cât și review-urile clienților.

3. Categoria "Despre noi" nu poate lipsi din cadrul unui site web de prezentare. Numărul de înregistrare a firmei, informațiile de contact precum și o scurtă descriere a companiei, toate aceste detalii sunt esențiale pentru a-i face pe utilizatori să aibă încredere în serviciile tale.

4. Blogul reprezintă modalitatea perfectă prin care poţi atrage utilizatorii pe site-ul tău. Cuvintele cheie folosite în cadrul articolelor de blog plasează site-ul web în primele căutări de pe Google, aspect esenţial în marketingul digital.

Ba mai mult, articolele sunt distribuite și pe rețelele de socializare, fapt ce reprezintă un real beneficiu.

Site-ul web trebuie să fie asociat și cu un logo. Logo-ul este considerat a fi identitatea oricărui brand, iar specialiștii de la Getbranded te pot ajuta să alegi emblema potrivită în raport cu firma ta.

Odată cu crearea unui site web de prezentare ar fi indicat să setezi și un cont Google Analytics, pentru a vedea de unde vin vizitatorii. Nimic nu este mai plăcut decât să observi progresele lunare.

Prin urmare, site-ul web de prezentare este un instrument de promovare de care ar trebui să beneficieze orice companie. Apelează la specialiștii de la Getbranded și îți vei duce afacerea la un alt nivel.