Cum să îți creezi un site web care să îți aducă rezultate?
post image 1
Data publicare : 15-07-2022

Cum să îți creezi un site web care să îți aducă rezultate?

Am discutat anterior și am punctat care este importanța unei afaceri în mediul online. O astfel de prezență nu presupune doar crearea unor pagini de social media și să postezi din când în când.

Un website bine construit care să îți reprezinte afacerea, este esențial pentru a-ți face cunoscut business-ul în mediul online și pentru a atrage desigur noi clienți. Acesta este scopul, în cele din urmă. 

În acest moment un website este cel mai cel mai puternic instrument de comunicare și de informare a publicului tău țintă cu privire la serviciile / produsele pe care le oferi. Un tool care practic pentru lucrează pentru tine și afacerea ta 24h/24h, 7 zile din 7. Poate prelua comenzi, încasa bani, transmite detalii și informații pe care clienții le caută de regulă.

Ce ar trebui să conțină un website care să genereze rezultate?

  • În primul rând, designul website-ului trebuie să fie unul atractiv, captivant și destul de intuitiv. Imaginează-ți că ai intrat pe un website în căutarea unui serviciu, iar design-ul acestuia este “vechi”, realizat în baza unor tehnologii vechi, cu foarte multe culori utilizate, elemente random s.a.m.d. Cu siguranță, în secunda doi vei ieși de pe acesta și vei cauta mai departe. Primele secunde pe care un utilizator le petrece pe website-ul sunt cruciale. Este momentul în care acesta decide dacă va continuă să îți viziteze site-ul sau dacă îl va părăși. În momentul în care stabilești designul site-ului tău, îți recomandăm să ai în vedere următoarele:
  1. Navigarea pe site trebuie să fie cât mai facilă și ușor de intuit. Încearcă să optezi pentru un design user-friendly, iar butoanele de call-to-action să fie cât mai vizibile. 
  2. Care sunt culorile pe care le vei folosi? Te poți orienta după culorile din logo-ul tău sau după domeniul tău de activitate, astfel încât acestea să creeze un impact pentru potențialul tău client. 
  3. Nu uită de butoanele call de action – CTA. Scopul acestora este să îi îndemne pe utilizatori să facă o anumită acțiune sau să îi îndrume către o anumită pagină din site. 
  4. Imaginile, video-urile trebuie să fie de calitate! O imagine pixelata nu ar inspiră prea multă încredere și nu ar fi plăcută din punct de vedere vizual. Un video de asemenea ar avea un impact pozitiv și i-ar ajută pe vizitatori să îți înțelegea mai bine afacerea. 
  • Viteză de încărcare este cel de-al doilea element care influențează în mod direct timpul petrecut de un utilizator pe website. Totul este pe repede înainte în ziua de astăzi, astfel că nimeni nu va avea răbdare să se încarce pagină web. Nu uită de design-ul responsive și de indexarea de Google.Pentru o viteză de încărcare rapidă trebuie să ai în vedere și optimizarea imaginilor și video-urile, respectiv să ai în vedere dimensiunea acestora ( nu uită de denumirea lor și de eticheta “alt”.Dacă vrei să verifici cât de rapid se mișcă site-ul tău, poți folosi unul dintre tool-urile puse la dispoziție de Google : PageSpeed Insights.
  • Optimizarea SEO te ajută să obții o poziționare cât mai bun în motoarele de căutare. În acest pas intră și cele menționate la punctul 2, iar pe lângă asta ar trebui să te asiguri de crearea unui conținut de calitate și relevant. În crearea acestuia trebuie să ai în vedere care sunt cuvintele cheie specifice business-ului tău.
  • Nu uită de formularele de contact. Nu trebuie să îți lași utilizatorul să “sape” după ele prin website. De ce să nu fie la îndemâna oricărui vizitator să ia legătură cu ține?