În cazul în care deja deții un magazin fizic, pașii pe care trebuie să ii urmezi deja sunt simplificati. Și spun asta, pentru că vei scapa de tot ce ține de documentație: formă juridică a societății, codul caen și alte reglementări legislative.
Dacă acum iei decizia de a-ți deschide propriul business și vrei să începi cu un magazin cu prezență în online, îți recomandăm să iei deciziile ce țin de formatul entității juridice alături de un specialist în domeniu. Aici trebuie să iei considerare care va fi formă juridică potrivită : SRL, PFA, AF etc. Codul caen pentru comerțul cu amănuntul în online este “4791 – Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet”. Însă în funcție de situație, este posibil să fie necesară activarea mai multor coduri CAEN suplimentare.
Următor pas este să alegi numele domeniului, hostingului și crearea magazinului, fie că vrei o soluție custom fie că îl vrei activat într-o platformă.
În ceea ce privește numele domeniului, îți recomand că atunci când îl alegi acesta să fie relevant pentru nișa ta, poate fi chiar diferit față de numele companiei. Important e să folosești cuvinte cheie, care să te ajute să te diferențiezi de concurență.
Soluția de magazin online pe care noi ți-o propunem este una custom, creată de la zero de developerii noștri.
Pachetul standard al acestei soluții îți oferă o serie de facilități, menite să-ți ușureze muncă :
- Emitere automată facturi fiscală & awb-uri curierat
- Posibilitate de adăugare categorii și produse nelimitate
- Evidențierea stocului de produse
- Posibilitate de adăugare oferte & promoții
- Integrator procesator plăti online
- Integrare rețele sociale
- Indexare în motoarele de căutare
Ajuns în acest punct, este absolut necesar că lista de furnizori pentru produse dar și pentru serviciile auxiliare să o ai stabilită. Asigura-te că ai cele mai bune oferte, dar nu omite calitatea. De exemplu, degeaba obții un cost foarte bun pentru expedierea comenzilor dacă serviciul de curierat lasă de dorit, nu îți contactează clienții și nu îți livrează toate coletele. Este de asemenea, foarte importantă experiență client – curier. Din păcate, mulți clienți se orientează către alte website-uri pentru comenzi din pricina experiențelor neplăcute cu firmele de curierat.
Nu uită de strategia de marketing și de promovare! Este esențială, fie că vorbim de o prezența online sau fie că ai doar magazinul fizic.
Poți începe cu promovarea în social media, Facebook, Instagram sau o platforma foarte populară astăzi, Tik Tok. De asemenea, campaniile Google Ads îți poate genera rezultate foarte mulțumitoare. Ai posibilitatea să îți monitorizezi bugetul, costul per click, per conversie, care este numărul de conversii etc și să poți face modificări pentru îmbunătățirea acestora.
Citeste si : 10 sfaturi pentru un magazin online de succes