5 motive pentru care te confrunți cu abandonarea coșului de cumpărături
post image 1
Data publicare : 27-07-2022

5 motive pentru care te confrunți cu abandonarea coșului de cumpărături

Abandonul coșului de cumpărături este un fenomen foarte întâlnit în e-commerce, vorbind de o cifră între 60% și 80% ca rată de abandon.

Motivele pentru care și magazinul tău online se confruntă cu vizitatori care se  angajează la o achiziție și ulterior îți  părăsește website-ul, pot fi variate.

Care pot fi motivele pentru care magazinul tău se confruntă cu acest fenomen?

modalitati plata magazin online getbranded

Fă cât mai vizibil costul de livrare. 

Ai șanse foarte mari să pierzi un client dacă îi vei afișa costul transportul abia în pasul final. Este posibil să-l aprecieze ca fiind prea mare și să abandoneze. Asigura-te că informațiile relevante pentru client sunt ușor de găsit.

Magazinul nu prezintă încredere. 

Sunt câteva pagini în site care nu ar trebui să lipsească, cea mai importantă din zona e-commerce este politica de retur. Nu uita de politică GDPR, termeni și condiții dar și politica de confidențialitate. Alte informații importante pentru client, căruia nu ar trebui să ii ia prea mult pentru a le găsi sunt datele de contact.

Lipsa recenziilor. 

Clienții se informează foarte mult în mediul online, informația fiind mai mult decât accesibilă în ziua de astăzi. Un detaliu important care poate determina un cumpărător să finalizeze procesul de check-out este recenzia. 88% dintre  consumatori au încredere în review-urile sau recomandările apropiaților. Asigura-te că acestea nu lipsesc cu desăvârșire de pe magazinul tău.

Citeste si : 8 sfaturi generale pentru business-ul tău. Trucuri ca să obții reviews

Nu oferi informații suficiente despre produs. 

În mod cert, fotografiile / imaginile sunt foarte importante pentru a determina un utilizator să cumpere de pe magazinul tău. Însă asigura-te că oferi detalii suficiente și relevante despre acesta : compoziția, utilizare, întreținere, beneficii etc.

Și nu cea din urmă, politica de prețuri.

Probabil și tu faci același lucru, înainte de a achiziționa un produs, verifici prețul și pe alte site-uri de nișă. Sau poate chiar te folosești de diverse aplicații de comparare a prețurilor. 

Așadar, este important să te asiguri că oferi clienților tăi, prețuri competitive.

Acestea sunt doar câteva dintre cauzele ce determina o rată ridicată de abandon a coșului de cumpărături.

Dacă vrei să îți optimizezi magazinul sau dacă acum te-ai decis să creezi unul, GetBranded îți este alături. Contactează-ne și împreună vom stabili care este soluția potrivită business-ului tău.