Servicii Profesionale de Creare Site | GetBranded.ro
post image 1

4 metode cu ajutorul cărora îți poți mari creativitatea în business-ul tău

În epoca informațională, a fii câștigător nu înseamnă a fi mai mare, mai bogat, sau să lucrezi mai mult decât concurența. Din ce în ce mai mult, succesul în afaceri se datoreaza antreprenor, care poate veni cu soluțiile cele mai creative pentru problemele presante. De exemplu, Uber poate fi considerată o astfel de soluție pentru una dintre cele mai vechi probleme, cum ajungi de la punctul A în punctul B. Desigur, Ubser inseamna mult mai mult decat asigurarea transportului, fiind considerata o solutie premium.

În activitatea unui coach, relativ puțini antreprenori sunt cei care doresc să învețe vechile moduri de a face lucruri. Ei vor să știe cum pot obține un avantaj de a face ceva, pe care nimeni altcineva nu-l cunoaște. Ei, cel mai bun mod de a face acest lucru, desigur, este de a veni cu o idee la care nimeni nu s-a gândit.

Uite 4 metode prin care să îți mărești creativitatea în business-ul tău

1.       Fii diversificat.

Există un motiv pentru care se spune că două capete sunt mai bune decât unul. Legendă geniului creator singuratic este, pentru cea mai mare parte, un mit. echipele pot fi mult mai creative decât indivizii, deoarece mai multe creiere în mod natural poate genera mai multe idei decât un singur creier.

Cu toate acestea, prea multă diversitate poate face mai mult rău. Pentru a fi mai creative, echipele ar trebui să aibă oameni cu diferite abilități, talente și experiențe, dar cu valori și motivații similare. Toată lumea ar trebui să fie unită în spatele unui obiectiv comun.

2.       Ia o pauză

Încorporarea exercițiilor în pauze ajută foarte mult. Studiile arată că oamenii care vin cu idei mai multe și mai bune în timp ce merg pe jos, decât în timp ce stau în picioare. Și nu sări peste sesiunile de meditație. Practicarea regulată a are scopul de a te ține conectat în mod constant cu un nivel superior de creativitate.

3.       Redu presiunea timpului

Cu toate că necesitatea poate fi mama invenției, această nu înseamna că oamenii vor fi doar creativi sau că vor fi mai creativi atunci când sunt puși la perete. De fapt, termenele s-au dovedit a-i face pe oameni mai puțîn creativi. Așa că, în timp ce poți fi uneori forțat să fii creativ atunci când o problema apare, vei fi, probabil, cel creativ într-un mediu mai relaxat atunci când nu te afli sub presiune pentru a livra rezultate rapid.

4.       Modifică Scena

Ocazional, un antreprenor întrebat despre valoarea unei idei generate peste noapte sau într-un weekend. Sentimentul meu este că acestea pot stimula creativitatea, într-adevăr, mai ales în cazul în care acestea sunt deținute în afară contextului de muncă.

Prin schimbarea mediului fizic, a fost demonstrat că ajută latura creativă în mod semnificativ.