Dacă stai să te gândesti, website-urile s-au îmbunatatit considerabil din toate punctele de vedere. În anii 90, afacerile abia reușiseră să atingă nivelul de prezența în online, că rezultat având un internet plin de broșuri electronice.
Felul în care arată și senzația pe care ți-o oferă un website s-au schimbat foarte mult, un obiectiv puternic fiind oferirea unei experiențe unice consumatorului.
1. Fă website-ul mobile friendly
Cum arată website-ul tău pe un smartphone? Dar pe o tabletă? Dacă nu știi răspunsul la această întrebare, atunci îți asumi un mare risc pentru că numărul consumatorilor care folosesc internetul de pe un smartphone sau o tabletă crește într-un mod alert.
Fie apelezi la o echipa care să îți refacă design-ul website-ului astfel încât să fie responsive, fie alegi un template responsive pentru una din platformele cele mai populare: WordPress, Joomla, Drupal sau altele.
2. Strânge informație de la vizitatori
Nu mai poți să accesezi un departament al unei companii fără să ți se ceară câteva date personale precum e-mail, nume și prenume. Așadar, website-ul tău de ce n-ar face-o?
Fiecare vizitator reprezintă o oportunitate de a vinde și de a pune la bătaie oferte speciale care să fie viralizate. Fie că alegi să ceri vizitatorului câteva date personale atunci când îți accesează website-ul, fie alegi s-o faci în momentul în care cumpără, ideea este că ar trebui s-o faci!
Și după ce ai făcut rost de astfel de informații personale ale vizitatorilor tăi, asigura-te că le trimiți pe mail tot felul de oferte personalizate care să-i ajute să cumpere.
3. Redu timpul de încarcare a paginilor website-ului
Acest ultim punct, cu toate că este extraordinar de important, nu primește atenția cuvenită.
Consumatorii nu mai tolerează website-uri care se încarca greu.
Este plin internetul de unelte care te ajută să măsori viteză cu care se încarca paginile tale, iar dacă această este foarte mică, atunci ar trebui să iei măsuri.
Păstrează totul cât mai simplu și vei observă cum timpul de încarcare al paginilor va fi unul foarte mic, paginile fiind încarcate aproape instantaneu.