Faptul că te-ai hotărat să creezi un site de prezentare pentru afacerea ta este un pas foarte important în dezvoltarea acesteia dar și a unui brand digital. Un site de prezentare va reprezenta cu siguranță un mijloc de comunicare cu clienții tăi, va fi cartea de vizită a business-ului. Cu siguranță, trebuie să fie una reușită nu-i așa?
Iată de ce ar trebui să ții cont pentru a obține un website profesional :
1. Design atractiv
2. Viteză de încărcare optimizată
3. Design responsive
4. User friendly
5. Optimizat din punct de vedere SEO
6. Butoane call-to-action bine evidențiate
7. Site securizat https
8. Integrare platforme social media
9. Datele de contact ușor de găsit
10. Nu uita de blog!
1. Design atractiv
Este de la sine înțeles de ce ocupă loc fruntaș în lista noastră. Este primul lucru pe care îl vede utilizatorul ce ți-a accesat website-ul. Încearcă să optezi pentru design curat, care să îți reprezinte totodată afacerea, cu imagini profi.
Citește și: De ce este important design-ul pentru afacerea ta
2. Viteza de încărcare
Asigura-te că site-ul tău se încarcă nu rapid, ci foooarte rapid, pentru a evita ca utilizatorii să părăsească pagină ta web. Majoritatea userilor se așteaptă că un site accesat să se încarce în mai puțin de 2 secunde.
3. Design responsive
Peste 50% din traficul de pe internet provine din dispozitivele mobile. Mai ai nevoie de un motiv un plus pentru care site-ul tău ar trebui să fie adaptat tuturor tipurilor de dispozitive?
4. User friendly
Utilizatorii site-ului ar trebui să aibă un access cât mai facil către informațiile care îl interesează : tipurile de servicii / produse pe care le oferi, beneficia, date de contact, harta, galerie foto etc. Acesta este unul dintre motivele pentru care insistăm întotdeauna pentru optarea unui design clean, ușor de accesat.
5. Optimizarea SEO
Este o strategie care te va ajuta să obții rezultate pe termen lung, însă este una dintre cele mai eficiente. În primul rând, poți începe cu textele din site, care ar trebui să fie originale și unice, să conțină cuvinte cheie specifice business-ului . Astfel vei avea mai multe șanse ca pagină ta web să fie accesată de publicul tău țintă.
6. Butoane call-to-action bine evidențiate
Vrei să îndemni utilizatorul website-ului să facă o anumită acțiune? Să te sune, să trimită un mesaj, să citească mai multe detalii, să între pe o anumită pagină din site? Asgiura-te că va face aceste lucruri cu butoane call-to-action care conțin cuvinte cheie, de genul : sună, programează-te, citește, descoperă, profită etc. Le poți evidenția cu ajutorul acestor texte, culorilor și formelor față de restul design-ului din site.
7. Site securizat https
Este un to do obligatoriu de mai bine de 2 ani. Lipsa acestuia te poate procopsi cu mai multe probleme decât crezi.
8. Integrare platforme social media
Este important ca afacerea ta să aibă pagini business în social media, fiind o cale foarte facilă de a interacționa și de a te apropia mai mult de publicul tău țintă. Oferă-i șansă utilizatorului site-ului de a-ți găși mai ușor paginile de social, integrându-le în website.
9. Datele de contact, ușor de găsit.
De regulă, datele de contact (numere de telefon, email, adresa și harta) sunt în pagină de Contact. Însă de ce să nu îi oferi utilizatorului tău o experiență mai plăcută, iar datele de contact să fie cât mai vedere și la îndemână? Poți folosi butoane tip call to action de apelare rapidă sau de transmitere mesaje direct pe whatsapp.
10. Nu uita de blog!
Este una dintre cele mai importante ustensile care te vor ajută să îți optimizezi website-ul din punct de vedere SEO și care te ajută să te conectezi mai ușor cu publicul tău țintă. Oferă utilizatorilor articole cu informații relevante despre produsele și serviciile tale, utilizând totodată cuvinte cheie pentru domeniul tău de activitate.
Concluzie
Realizarea unui site de prezentare profesional poate părea ușor de realizat, însă este important să ai în vedere o serie de detalii și aspecte. Apelează la o echipa experimentată, GetBranded realizant acest lucru de mai bine de 10 ani.
Contactează-ne pentru o oferta personalizată de creare site prezentare.