Blog GetBranded.ro™

4 Metode prin care să Mărești Creativitatea în Businessul tău
6 Greșeli de Startup pe care nu ți le permiți să le repeți
Vestea bună e că toată lumea se așteaptă ca antreprenorii să facă greșeli, din moment ce aceștia explora teritoriu neexplorat. De fapt, investitorii recunosc ca antreprenorii reușesc să învețe, de obicei, mai mult din greșeli decât din succes, astfel încât un eșec de început poate îmbunătăți cotele lor de finanțare data viitoare în jurul valorii.
4 Secrete să-ți Monetizezi Experiența cu LinkedIn
3 Adevăruri pe care Fiecare Milionar Le Stie Despre Bani
5 Sfaturi să-ți faci o Afacere în timp ce ai un Job Full-Time
Exercițiu Practic pentru Dezvlotarea unei Perspective Antreprenoriale
4 Metode prin care Reclamele pe Facebook Te Vor Ajuta
3 Pași pentru Setarea Obiectivelor
Peste tot se spune că fiecare obiectiv trebuie să fie SMART ( specific, măsurabil, accesibil, realist și încadrat în timp ) și sunt total de acord cu asta, însă se vorbește foarte puțin despre cum un obiectiv ar trebui atins.
7 Sfaturi să Dezvolți o Audiență Social Media pentru Afacerea Ta
4 Unelte Esențiale ca să-ți Construiești Brandul Personal în Online
4 Metode prin care să Atragi Utilizatori către Brandul Tău
4 Intrebări pe care Clientul Tău și le Adresează și Intrebările Acestora
Tu, la capacitate maximă
Gândeşti la nivel de posibilităţi: „Nu ar fi grozav dacă am asocia această persoană cu cealaltă?" ; Eşti un multiplicator, străduindu-te permanent să alături două lucruri pentru a face ceva mai mare şi mai bun decât există în prezent.
Dezvoltarea unei Atitudini Pozitive pentru Afacerea Ta de Succes
Felul în care reușești să reacționezi la ceea ce ți se întâmplă reprezintă atitudinea pe care o ai. Această putere secretă nu e nimic mai mult decât reacțiunea ta la acțiunea celorlalți. Iar ecuația este în felul următor: informația preluată din exterior îți creează anumite gânduri, ce generează o emoție, ce te va face să acționezi.
9 Trenduri de Marketing care vor Domina 2016
Nu-i de mirare că piața digitală este o lume volatilă. În fiecare an apar noi tehnologi ce ajung să seteze noi trenduri, ajungând să schimbe felul în care afacerile au loc. Online marketingul s-a dovedit a reprezenta o mare diferență în ceea ce înseamnă cu adevărat să faci business, mai ales când competiția este puternică.
3 Modalități prin care să-ți Reîmprospătezi Website-ul
Cum să-ți Regândești Modul de Gândire pentru un nou Startup
Cum este Marketingul Influențat de Turism?
Fiecare destinație de călătorie are propriile ei elemente motivaționale care atrag turiștii: scenarii și atracții ce inspiră majoritatea vizitatorilor anuali într-o arie. Toți cunoaștem faptul că există o mare diversitate în industria turismului, iar afacerile sunt de la foarte mici, până la foarte mari.
Originile și Evoluția Publicității Online – Partea II
Originile și Evoluția Publicității Online – Partea I
Spațiul cibernetic a luat naștere undeva la jumătatea anilor 1990, ca rezultat la popularizării și comercializării internetului. Înaintea anilor 1990, internetul era pentru marea majoritate o rețea închisă cu acces restricționat, iar utilizarea comercială era interzisă de către Acceptable Use Policy – U.S. National Science Foundation.
Alegerea unui Drum Strategic pentru Consumatorul Digital
Optimizare, Relevanță și E-mail Marketing
Timpul potrivit și locul potrivit sunt atunci când un potențial client are în vedere realizarea unei achiziții. Dacă vinzi scaune de birou, jante de mașini sau lumânărele parfumate, este foarte puțin probabil ca cineva să cumpere aceste produse, în cazul în care nu există o nevoie imediată sau o dorință pentru a le achiziționa.
Produsul tău este irelevant pentru consumatorii tăi
Acum câțiva ani eram controlor de tren și petreceam ore bune, în fiecare zi, în trenuri și stații de tren, undeva pe coasta de nord a Ciprului. Nu era un lucru obișnuit ca cineva să vină în tren și să împartă flyere și cu toate acestea, în momentul în care controlam biletele, observ că cineva îmi oferă un flyer.
Oportunități de Neratat în Publishingul anului 2015 – Partea II
Oportunitățile de promovare ar fi site-urile, de orice fel, însă în special acelea care oferă conținut. Probabil că ai auzit de ele – multe poartă numele de rețele sociale ( Facebook, Instagram, Twitter, etc. ) și oferă update-uri constante și beneficiul suprem companiilor, acela de a oferi un mesaj cât mai clar către clienții lor.
Oportunități de Neratat în Publishingul anului 2015 – Partea I
Aruncă o privire pe primele 20 de site-uri de conținut din țara noastră și vei putea observa lejer că și-au atins un anumit plafon în ceea ce privește cifrele. Marea majoritate sunt la maximul lor potențial, adică la maximul potențial al pieței. Excepție face Kanal D și produsele acestuia, unde a avut loc o întârziere de un an.
Cele 9 Intrebări care liniștesc Haosul Brandului Digital
În momentul de față foarte multe site-uri nu au definit un scop. Și cu toate că managerii acestor site-uri sunt foarte bine prezenți în realitatea ce-i înconjoară, când vine vorba de gândirea unei structuri a platformei ce le reprezintă businessul, totul pare să devină greoi și să le dea multă bătaie de cap acestor manageri.
Ce este Social Ecommerce?
Oamenii nu stau pe Facebook, de exemplu, doar ca să vorbească cu alţi oameni. Îl folosesc ca să consume ştiri, să dezvolte afinităţi, să-şi educe gusturile şi să cumpere. Deciziile de cumpărare sunt influenţate de preferinţe, credinţe, experienţe anterioare (P), de informaţiile de la marketeri (M) ...
Digital Branding – Cum să Comunici în Secolul 21 – Partea II
Foarte multe organizații trimit e-mail-uri care nu sunt branduite și care nu au nicio calitate în informație. Altele trimit mail-uri fără ca un link către propriul website să fie menționat. Iar greșelile pot continua. Însă cele mai des întâlnite sunt următoarele două: lipsa butonului de dezabonare, în cazul în care ...
Digital Branding – Cum să Comunici în Secolul 21 – Partea I
Foarte multe instituții și organizații non-profit au văzut brandingul ca fiind un mix important între marketing și comunicare. Unii au îmbrățișat toate aspectele strategiei de brand, alții au investit doar în câteva elemente ale acestuia, folosind bugete mici și având ca rezultat „o culoare și două linii” în plus.
Două Metode puternice pentru Magia din Social Media
Peste 70% dintre consumatorii online spun că ar avea mai multă încredere în businessuri, dacă acestea le-ar spune clar cum le vor folosi informaţiile personale ca să le ofere mai multă valoare în procesul de shopping. 45% dintre consumatori cumpără mai mult de la retailerii care le personalizează experienţa online.
8 sfaturi generale și 5 șmecherii ca să obții Reviews
Înainte să te conectezi cu publicurile tale şi să fii o inspiraţie pentru ele, trebuie să ştii cine şi ce eşti = cultură organizaţională. Social media nu-ţi transformă cultura, o dezvăluie. Dacă nu simţi că merită să fii în social media, poate nu ai nimic valoros de împărtăşit?
7 modalități prin care internetul te ajută să-ți dezvolți afacerea
De ce afacerea ta are nevoie de online marketing?
Necesitatea Serviciilor SEO On Site si Componentele Acestora
SMS Marketing depinde de 6 notiuni ce trebuiesc intelese
Cum sa calatoresti fara sa investesti prea mult
Cel mai interesant lucru atunci când călătorim se află în descoperirea tradițiilor locale și a perspectivelor oamenilor care au creat locul. Întotdeauna când alegi să ajungi în altă țară, trebuie să te întrebi următorul lucru: „sunt călător sau turist?”.
Tu de ce iti fidelizezi clientii?
Este o întrebare la care suntem siguri că știi răspunsul. Însă articolul acesta nu este pentru aceia care deja dețin răspunsurile, ci este pentru aceia care caută răspunsuri. Aşadar, îți vom oferi în paragrafele următoare câteva motive pentru care este important să începi să îți fidelizezi clienții.
3 Motive pentru care să Externalizezi Serviciile de Marketing
Fiecare funcție sau serviciu poate fi externalizat, pentru că trăim în era în care tehnologia ne ajută să facem asta. Și pentru că putem, atunci de ce să nu o facem? Posibil că te întrebi același lucru, însă pentru a te ajuta să clarifici ceva mai bine lucrurile, lasă-mă să-ți ofer câteva motive pentru care să faci asta.
Ce poate oferi o campanie de E-mail Marketing Companiei Dumneavoastră?
Magazinele Online – mai mult decât o simplă înșiruire de produse
De ce blog-ul corporate contează și de ce ai avea nevoie de unul?
6 Motive pentru care compania dvs. să înceapă cu un site de prezentare
Componentele promovării online și importanța fiecăreia
3 Motive pentru care GetBranded.ro îți aduce zâmbetul pe buze