Nu-i de mirare că piața digitală este o lume volatilă. În fiecare an apar noi tehnologi ce ajung să seteze noi trenduri, ajungând să schimbe felul în care afacerile au loc. Online marketingul s-a dovedit a reprezenta o mare diferență în ceea ce înseamnă cu adevărat să faci business, mai ales când competiția este puternică.

1. Content Marketingul va fi important

Dacă ai o afacere, va trebui să scrii pe blog despre asta, să creezi conținut ce are legătură cu serviciile / produsele pe care le oferi. Acesta nu doar că îți va ajuta brandul să se poziționeze, însă va atrage noi clienți, mult mai ușor.

2. Smartphone-urile vor domina Desktopurile

Smartphone-urile au apărut ca un al doilea device, însă trendul a luat o întorsătură ciudată. Smartphone-urile au început să fie folosite în mod exagerat și au ajuns, treptat, să depășească desktopurile.

3. Reclamele video vor continua să funcționeze

La început a fost TV-ul, cel care a pornit valul de reclame TV. Pe vremea televizoarelor, reclamele video generau venituri foarte bune. În momentul de față, jucători mari precum Bing sau Facebook au adoptat aceste tipuri de reclame și le-au integrat în businessuri.

4. Tehnologia care se poartă

Și prin a purta, ne referim la a accesoriza. Device-uri precum Google Glass sau Apple Watches, cu tehnologia lor sofisticată au început să devină un trend în universul digital.

5. E-mail-urile vor rămâne în piața automatizată

De ce? Pentru că e-mail-urile sunt acel lucru cu care ne-am obișnuit și totodată pot fi accesate de pe smartphone-uri, așa că vor rămâne în trend. Iar pentru aceia care fac marketing, e-mail-ul a fost întotdeauna o unealtă eficientă pentru a ajunge la potențialii clienți.

6. Asistenții digitali vor asista la o nouă optimizare a căutărilor în afaceri

Asistenții digitali precum Siri și Cortana fac lucrurile ce apar în filmele sci-fi să nu fie atât de departe de prezent. Acești asistenți digitali folosesc motoarele de căutare tradiționale pentru a descoperi informația prezentă pe internet.

7. Ad blockers vor vâna reclamele

Unde sunt reclame, există și programe care să le blocheze. Studiile arată că 74% din consumatori sunt frustrați atunci când website-urile ce au conținut vast sunt și pline de reclame. Google a luat decizia de a bloca aceste tipuri de programe din Google Play store anul trecut.

8. Informațiile vor fi din ce în ce mai mari

Sistemele de sharing în could vor deveni din ce în ce mai utilizate. Informațiile, pe măsură ce trece timpul, ajung să aibă nevoie de o unitate de stocare cu un spațiu mult mai voluminos.

9. AdWords va funcționa mai bine ca niciodată

Cu cât se conştientizează mai mult nevoia de a avea acces la internet, cu atât mai multe căutări vor fi realizate pe motoare de căutare. Ceea ce înseamnă că Google AdWords va avea un succes enorm.