Nu contează în ce stadiu te afli, vei dori să începi sau să continui să crești audiența social media a afacerii tale. Cu cât poți ajunge la mai multe persoane (atât organic cât și prin reclamă plătită), cu atât mai bine îți poți lansa produsele și crește vânzările.

1. Crearea de Profiluri și Pagini Sociale Puternice

Punctul de plecare pentru creșterea unui public mai larg pe orice rețea socială si primul pas in social media marketing este crearea unor profile și pagini puternice pentru conturile voastre sociale. Acest lucru necesită inclusiv fotografii pentru brand și fotografii de profil. Pe Twitter, totul este simplu: un bio de 160 de caractere, link-ul site-ulului și locația afacerii. Facebook vrea o descriere scurtă, link-ul site-ului, adresa și telefonul. Pe scurt, completați cât mai multe câmpuri pentru profilurile și paginile voastre sociale.

2. Partajarea Conținutului de Calitate

Chiar înainte buna funcționare a afacerii, începe construirea publicul pe cele mai multe rețele de partajare a
conţinutului - publicul tinta se va bucura să citească informație de calitate. De exemplu, dacă ai un startup pentru un instrument de marketing pe Facebook, începe partajarea conținutului despre Facebook. Asta ar putea însemna un conținut pe blog, podcast-uri, înregistrări video, prezentări, infografice, etc, create de tine sau de alții.

3. Adăugați Link-uri către Conturile voastre Sociale la Semnăturile de E-mail

Asigură-te că toată lumea vă comunica cu tine prin e-mail știe despre afacerea ta, prin adăugarea de link-uri către conturile dvs. sociale de top în semnătura dvs. de e-mail. Puteți face acest lucru folosind mici pictogramele de rețea socială sau link-uri text standard.

4. Urmărește Audiența țintă de pe Twitter și comunică cu ea

Twitter îți permite să urmărești până la 5.000 de persoane. Poți urmări mai mult după ce oamenii încep să te urmeze. Atunci când urmați oamenii pe Twitter, ei primesc o notificare cu acțiunea ta. Folosește căutarea Twitter pentru a găsi oameni care se potrivesc cu publicul tinta. Atunci când vedeți un tweet de la cineva căruia îi poți răspunde, atunci nu ezitați să faceți asta.

5. Utilizați Pagina de Facebook pentru a da "like" altor pagini

Dacă faceți clic pe săgeata verticală, de lângă fotografia din partea din dreapta sus a tabloului de bord pe Facebook, aveți opțiunea de a folosi Facebook ca pagina ce urmează să o selectați din listă. Acest lucru vă va permite să dați "like" alte pagini Facebook, ca pagina, și să comentați.

6. Participarea în Grupuri LinkedIn

Grupurile LinkedIn sunt ideale pentru conectarea cu alți membri activi LinkedIn. Să participi la discuții și să oferi răspunsuri valoroase pentru a obține oameni care să vrea să se conecteze cu tine. De asemenea, LinkedIn permite membrilor să posteze articole, iar unii dintre acești membri au mii de followeri. Implică-te și în această zonă.