Vestea bună e că toată lumea se așteaptă ca antreprenorii să facă greșeli, din moment ce aceștia explora teritoriu neexplorat. De fapt, investitorii recunosc ca antreprenorii reușesc să învețe, de obicei, mai mult din greșeli decât din succes, astfel încât un eșec de început poate îmbunătăți cotele lor de finanțare data viitoare în jurul valorii. Cu toate acestea, investitorii se așteaptă să știți capcanele comune - și să nu le repetați.

1. Să presupui că știi deja ce nevoi au clienții tăi și ce își doresc

Doar pentru tu iubești noul tău produs, nu înseamnă că și clienții tăi îl vor iubi. Înainte de a cheltui bani, asigurați-vă că produsul interacționează direct cu potențialii clienți, experți din industrie și investitori. Fii pregătit să pivotezi cel puțin o dată înainte de a face ceea ce trebuie, chiar și cu această intrare.

2. Să crezi cu tărie că nu ai competitori reali

De obicei, nici un concurent nu înseamnă piață - sau înseamnă că nu i-ai căutat. În cazul în care piața este nouă și concurența este minimă, atunci timpul și costurile de educarea potentialilor clienti este mai mare, probabil, timpul de supraviețuire și bugetul vor fi maximizate. Inovarea în fața câtorva concurenți este mult mai puțin riscantă.

3. Să încerci să rezolvi toate problemele din lume, cu o primă soluție

Un startup are nevoie să se concentreze pentru a face treabă bună sau riscă alternativa de rezolvare a multor probleme prost. Este tentant să spunem tuturor despre toate viitoarele utilizări potențiale ale noii tehnologii și riscul de a le confunda.

4. Să faci previziuni care cresc veniturile dar sfidează principiile companiei

Fiecare afacere are nevoie de timp pentru a scala si intra pe o piață ca urmare a creșterii organizaționale, angajarea, instruirea, construirea de brand și adoptarea de către client. Previziunile care depasesc 10 la suta dintr-o oportunitate mare în primii cinci ani, rar se întâmplă și probabil că și investitorii vor fi dezamăgiți.

5. Să renunți la înregistrarea oricărei proprietăți intelectuale

Unii antreprenori cred că a fi în primul rând pe piață îi va ține în fața competitorilor. Aceștia uită că companiile mari, cu mai multe resurse, se trezesc atunci când văd că cineva ia amploare și poate cu ușurință să depășească eforturile tale. Ai nevoie de brevete și mărci comerciale pentru a supraviețui.

6. Să te bazezi în special pe prieteni și familie

Fiecare startup este o nouă provocare și are nevoie de dedicare reală, experiența și aptitudinile specifice pentru a supraviețui. Prietenii și familia ți-ar putea spune ce vrei să auzi mai degrabă decât ceea ce trebuie să auzi. Relațiile și prieteniile au rupt multe afaceri – încearcă să fii mai atent.