Daca eşti ca marea majoritate a antreprenorilor, prezența online nu reflectă reputația greu câștigat, pe care o construiești în viața reală. S-ar putea fi chiar o diferență dramatică între amprenta digitală a afacerii tale și propria amprentă.

"Nu pot să-mi fac griji pentru toate acestea", spui tu. "Am o afacere de care să mă îngrijesc."

Dar clienții nu sunt în mod exclusiv interesați de afacerea ta. Ei vor să știe despre oamenii care o conduc. Atunci când clienții potențiali te caută în on-line, îți câștigă încrederea sau se frustrează? Brandul tău online îți ajută afacerea sau nu?

Brandingul personal nu trebuie să fie un loc de muncă cu normă întreagă. Aici sunt 7 instrumente care fac ușor de monitorizat și de îmbunătățit brandul on-line.

1. Alerte Google

Nu vă puteți permite să pierdeți conversații despre brand-ul vostru. E bine să știi când ai un shout-out și când să monitorizezi proactiv. Acestea ar putea însemna diferența dintre manipularea în mod eficient o criză și cădere completă. Ideea este ca trebuie sa fii primul care știe când ești menționat on-line.

2. Canva

Canva face proiectarea digitala o floare la ureche. Doresc să construiască un header Twitter sau o succesiune de imagini de înaltă calitate? Poate un chiar un infografic frumos? Cerul este limita cu Canva și nu aveți nevoie de niciun pic de aptitudini de design. Cu atât de multe template-uri minunate, puteți strategiza elemente vizuale și culori, fără să vă îngrijorați de calitatea rezultatului. După ce sunteți mulțumit cu un șablon, îl puteți utiliza din nou și din nou, pentru a oferi un conținut vizual pe care publicul poate să îl aprecieze.

Canva este gratuit, cu posibilitatea de a cumpăra unele template-uri și caracteristici pentru 1 dolar fiecare. Am cheltuit câțiva dolari făcând diverse lucruri, dar vă puteți dezvolta un design uimitor, fără a cheltui un cent.

3. BrandYourself

Dacă sunteți în căutarea îmbunătățiri șanselor de angajare sau pentru a obține o poziţie de conduce, atunci îți vei dori să arunci un ochi pe prezența ta online. Instrumentul do-it-yourself BrandYourself este cel de care vei avea nevoie. Cu instrumentul BrandYourself, puteți urmări mișcarea rezultatelor căutării în timp. Vei fi notificat atunci când lucrurile se schimbă, pentru a primi sfaturi cu privire la modul prin care poți îmbunătăți proprietățile on-line pentru a fi SEO-friendly, și să înveți ce să faci pentru a ajuta lucrurile să crească în rezultatele căutării în timp.

4. Notificări LinkedIn și Twitter

LinkedIn și Twitter sunt rețele puternice, cu oportunități uriașe pentru a crește audiența organică și a obține mai multe vizualizări pentru conținutul tău.

Nu lăsați aceste oportunități să se strecoare pe lângă tine. Ia-ți câteva minute în fiecare zi, pentru a rămâne la curent cu toate notificările. În cinci minute, puteți răspunde rapid la întrebări, mulțumi oamenilor pentru partajarea conținutului și urmări clienți potențiali.