Cu 1,7 miliarde de oameni de pe Facebook, începând cu noiembrie 2015, este destul de sigur să spun că o bună parte din publicul țintă, clienți și consumatori sunt activi pe cea mai mare platforma social-media din lume. De asemenea, ar trebui să vină fără nici o surpriză faptul că Facebook este cea mai avansată și puternică metoda de trafic plătit.

1. Fă Cercetare

Facebook are un instrument numit "audience insights", care vă pot permite să introduceți un interes, apoi datele fiind adunate împreună alte interese de care publicul țintă ar putea fi, de asemenea, interesat. Prima filă în interfața (datele demografice), îți permite să analizezi sexul și vârsta „interesului” care a fost introdus.

Al doilea tab (pagina like-urilor), va lista alte interese de care publicul țintă ar putea fi interesat. De asemenea, le listează în funcție de relevanță și de afinitate, o măsură pentru modul în care cineva, într-un singur grup de interese, este posibil să-i placă alt grup de interese, asemănător.

2. Separă Seturile de Anunțuri

Mulți oameni se vor ocupa de cercetare pas cu pas, adunând „interesele” lor și apoi integrându-le le pe toate într-o singură listă pe Facebook Ads Manager, în speranța de a ajunge la un public țintă larg. Aceasta este o greșeală gravă care te va costa mult mai mult decât dacă ai investi bani. Și, în timp ce s-ar putea obține rezultate, nu vei avea nici o idee care interes a adus cele mai bune rezultate.

Solutia: Includeți un singur interes pentru fiecare anunț stabilit, astfel încât să puteți observa interesele care aduc cele mai bune rezultate la cel mai mic cost.

3. Efectuați modificări într-un mod lent

Este nevoie de trei până la cinci zile, pentru anunțul inițial setat, pentru a ajunge la suficiente date semnificative ce pot fi. De fiecare dată când adaugi un anunț nou, acesta este supus revizuirii și procesul poate începe de la capăt.

4. Uită-te la date și se ajustează-le în mod corespunzător

Acesta este foarte important! Sunt atât de multe lucruri care pot merge prost pentru simplul fapt că sunt ignorate datele pe care Facebook ți le furnizează. Da, Facebook îți va furniza informații importante, cum ar fi vârsta, sexul, destinația de plasare (indicând către dispozitive) și țara sau regiunea care aduce cele mai bune rezultate. Toate acestea cu câteva retușuri privind performanța, puteți vedea, de asemenea „scorul relevanța” al anunțului. Aceasta se bazează pe o scară de la 1 la 10, 1 fiind cel mai puțin relevant și 10 cel mai mult.

Cu cât este mai relevant anunțul vostru, cu atât mai puțin plătiți - și cu atât mai mult acesta devine mai vizibil și costurile sunt mai reduse.